waar kan ik zo'n PCMCIA kabeltje kopen

Pagina: 1
Acties:

• 845
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 13:53
In korte tijd zijn er 2 PCMCIA netwerkkaarten van mij naar de k*ote gegaan, nu ben ik erachter dat bij de 1 het niet de kaart is maar het kabeltje (van netwerkkaart naar RJ45 poort)

Is er iemand die weet waar die los te verkrijgen zijn?

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 00:03
Bij de fabrikant ? (kijk eens online)
Of bij de betere compu-winkel, die kunnen dat wel voor je bestellen denk ik.

'k Denk niet dat dat universele kabeltjes zijn hoor. Persoonlijk geen ervaring met die dingen, maar goed... Lijkt me niet zo te zijn...

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Moet via de fabrikant wel te regelen zijn ja, heb daar laatst nog ergens iets over gezien, dat ze losse kabeltjes aanboden (moet ook wel, want die krengen zijn zo gammel als de pest).

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ze zijn wel duur als je zo'n kabeltje wilt hebben heb ze wel eens gezien voor 50,-

heb zelf maar een nieuwe kaart gekocht, zonder kabel, utp kan er rechtstreeks in. Zit nu wel een bult als je het niet gebruikt maar is een notebook die toch niet wordt versleept.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
Welk merk, welk kabeltje?
Vaak is het zo dat het kabeltje bijna even duur is dan een nieuwe kaart btw.
Xircom geeft wel garantie op hun kabeltjes als ze niet duidelijk mishandeld zijn. Moet je wel effe lastige klant uithangen en hun bellen.

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 22:25
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 09:23 ]

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 13:16
Op zondag 25 november 2001 21:09 schreef -RMW- het volgende:
PCMCIA zoek ik ook, maar eerst een vraag: kan ik met een oue laptop (486) op win 3.11 of 95 via zo'n kaartje met mijn PC (win XP) een simpel netwerkje leggen en Internetten op die laptop of niet ?
Ja, dat moet zelfs met XP nog wel lukken. ICS aanzetten of iets als wingate oid downloaden.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Pagina: 1