Toon posts:

welke batterijen voor mp3 cd-spelers ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
GoT,

Aangezien hier veel mensen zijn met mp3 cd-spelers,
wilde ik graag om een mening vragen:

Wat zijn de beste batterijen om te gebruiken voor mp3 cd-spelers (AA / AAA) ??

Zijn Duracell baterijen nog steeds de betere, of hebben jullie andere voorkeuren ??

Corpse

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Zou ik ook wel eens willen weten ja, maar één ding, Hema batterijen zijn echt brak :r :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Ik gebruik heroplaadbare batterijen van HaPè.
Niets mis mee. En voor maar een paar gulden bij de Kijkshop met oplader.

Verwijderd

Die gebruik ik ook, gaan alleen maar 4/5 uur mee, maar ze gaan toch iedere avond de oplader in, en ik luister toch nooit langer dan 4/5 uur.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:39

-Stef-

Slainthe!

PB 1800 mAh oplaadbare batterijen.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Ik heb gisteren de GP Powerbank III besteld met 4 batterijen. Betaal je wel wat voor, maar die zijn echt de beste (Ni-Mh batterijen, geen geheugeneffect, tot 1000x oplaadbaar en uiteraard 1800mAh).

http://www.gppowerbank.nl

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:52
Op zondag 25 november 2001 16:48 schreef P.C.Simonis het volgende:
Ik heb gisteren de GP Powerbank III besteld met 4 batterijen. Betaal je wel wat voor, maar die zijn echt de beste (Ni-Mh batterijen, geen geheugeneffect, tot 1000x oplaadbaar en uiteraard 1800mAh).

http://www.gppowerbank.nl
heb ik idd ook :)

zijn idd wel relaxt :) jammer dat m'n mp3 speler ze niet eet :'( (m'n vorige lusste ze graag :P)

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 16:32 schreef kreischer2000 het volgende:
Die gebruik ik ook, gaan alleen maar 4/5 uur mee, maar ze gaan toch iedere avond de oplader in, en ik luister toch nooit langer dan 4/5 uur.
Denk dat je verkeerd bent begonnen....
Die 4 stuks van mij zijn nu dik een 1/2 jaar oud en ik haal zeker 8 uur met 2 batterijen :) (2 reserve ;) )

Eerste keer heb ik ze dik 24 uur laten laden.
Pagina: 1