Toon posts:

SbLive drivers werken niet onder XP

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:(

heb op de HCC een SBlaster live5.1 gekocht en wild deze onder XP instaleren. ALle nieuwe drivers ed al geprobeert maar telkens als ik opstart vind hij de kaart als SBlaster live. Daarna probeert hij de drivers te laden en dan geeft hij ineens een foutmelding:
"An error occured during the instalation of this device

The data is invalid"

Ik heb al van alles geprobeerd en de hele tweakers site al afgeplozen... wie verlost mij...

Yoost
:? :(

Verwijderd

wow... als het nog zou mogen zou ik hier UTFS op antwoorden...

Maar dat mag niet meer :)

+ Liever geen begroetingen onder berichten

Verwijderd

ik had hetzelde met een audio128 pci. dit kon ik niet oplossen dus omgeruild voor een live5.1 en die deed het gewoon meteen in xp nadat ik de drivers had geinstalleerd van de creative site.

heb je de drivers van de cd of van de site geinstalleerd?

Verwijderd

Win xp ziet je soundblaster live 5.1 heel goed hoor.
Ik heb sinds ik van win ME naar XP ben zelfs echt stereo uit mijn setje speakers.
En bij de microsoft site hebben ze al weer upgrade drivers.
Weet je zeker dat het om een creative soundblaster live 5.1 gaat.

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 16:14 schreef nlchandler het volgende:
wow... als het nog zou mogen zou ik hier UTFS op antwoorden...

Maar dat mag niet meer :)

+ Liever geen begroetingen onder berichten
hij zegt toch dat hij de hele site al heeft afgeplozen, als je geen antwoord kan geven waarom reageer je dan ?

volgens mij zitten mensen achter hun computer de hele dag naar dit forum te kijken om wie het eerste CROSSPOST, SEARCH of dergelijken kan zeggen. kijk er eens gewoon overheen

[/no offense]

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 13:43

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

jah hier gaat een slotje op denk ik
maar jvs is naar HCC

Verwijderd

Ga gewoon naar de Windows XP Update Site. Laat hem zoeken en dan geeft ie nieuwe drivers voor je SB Live 5.1 aan. Die werken goed :-)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 25 november 2001 16:34 schreef AtomicShockwave het volgende:
jah hier gaat een slotje op denk ik
maar jvs is naar HCC
Yep, sblive's kunnen behoorlijk problemen opleveren in XP enzo. Maar alle mogelijke oplossingen zijn inmiddels al lang en breed besproken. Daarom heb ik een mini faqje gemaakt met alle erg veel voorkomende problemen.

Problemen met je drivers zijn meestal (99,8% v/d gevallen) op te lossen door drivers opnieuw te installen, kaart in een ander slot te steken of windows over je bestaande install heen te kieperen.

Mocht dit geen oplossing bieden dan heb je een defecte live. Omdat deze vragen altijd dezelfde antwoorden opleveren heb ik een centraal topic in het leven geroepen. Daar kan je mooi je vraag stellen (al staat je antwoord al in het topic :o).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.