Toon posts:

WebShop maken, met welk prog.? 2e x :(

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoeken naar webwinkel bouwen

[topic=330063/1/50]

Slotje ????? |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Waar slaat dit op :?
En waarom sluiten je mijn topic :?
Heb je niks beters te doen :(
Ik stel toch gewoon een normale vraag!?!?!?!!?
En die vraag is nergens in een andere topic beantwoordt !!!

Vraag:

*Heeft iemand goede ervaring met een bepaalt programma
om een complete 'web-winkel'te maken?
*En of het de moeite waard is om up te date van WebShopFactory v4 naar de nieuwste versie?

Dus pleace laat me mijn vraag gewoon eff stellen ?!?
Als het niet te veel gevraagt is. En sorry dat ik het zeg hoor, maar waarom meteen een slotje ? Misschien had ik nog een vraag wat er mee te maken heeft of moet ik daar weer een nieuw topic maken ofzo? En misschien waren er paar tweakers die WebShopFactory hebben geupdate naar de nieuwe versie en het een enorm verschil vinden of juist helemaal niet.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

[topic=330063/1/50]

staan wat topics over jou vraag. En voor veranderingen in pakketen kun je altijd op de website waar je het vandaan haalt bekijken.

|{ brrr }] |

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Als je wil dat je oude topic opengaat.. prima, vraag je dat per ICQ ofzo, maar de tone-of-voice in dit berichtje werkt averechts kan ik je vertellen. Slotje heb je gewoon gekregen omdat topics als 'wat is de beste HTML-editor' ook op slot gaan. Simpelweg omdat dat te maken heeft met persoonlijke voorkeur en er op internet zat info te vinden is. Ga anders ff fijn wat zoeken met Google en test voor jezelf wat shop-proggies. Zoals uit de topics bleek die je waarschijnlijk niet bekeken hebt maar waar je vraag wel beantwoord is, zijn er weinig goede programma's en moet je eigenlijk zelf wat freubelen om niet helemaal vast te zitten aan layout, functionaliteit etc.

Kortom, ik sluiten nog een keer je topic. Ga even zoeken op internet bij de verschillende aanbieders van dergelijke programma's doe een beetje research en zoals uit vorig topic bleek, zijn zat topic over geweest en ook echt wel met nuttige info, hoef je alleen de moeite nog maar te doen zelf wat uit te zoeken..

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.