Toon posts:

Brakke monitor, randen van schermen blijven staan

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai hai,

mijn monitor heeft soms kuren, als ik in/op de desktop zit en ik trek een vierkantje met de muis dan blijven waar dat vierkantje zat allemaal strepen staan.
En de cutsor verandert soms ook spontaan van kleur in Words.

Waar zou dit aan kunnen liggen ? Is de monitor gewoon brak of kan ik dit verhelpen op de een of andere manier..

bvd,

Greetz Roedi

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Lijkt me niet aan je monitor te liggen , mischien kan je ff je systeem configuratie posten...

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Topicstarter
Tis zo'n packard hell rammelbak van m'n pa. De platinum met een tnt2 pro videokaart (winfast 3D S 320 II) PIII 600, 128 mb intern een een A720 monitor, draait W98...

Het 'schiet'er telkens in, dan weer wel en dan weer niet.. Hoogst irritant moet ik zeggen.. :(

Verwijderd

Topicstarter
Khed nieuwe drivers geinstalled maar kan niet echt zeggen dat het beter is geworden ( Leadtek, winfast 3D S 320 II )

Kloten man, iemand nog tips ??

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
TSja packard HEll he , heb je al is geprobeerd om windoos opniew te installeren ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.