Yo.
Verwijderd
ik zou eerst voor een CPU upgrade gaan als je je daaraan waagt, je kunt het wel doen om later een nieuwe cpu te kopen en deze te houden, maar ik zou het niet zo laten met zo'n videokaart...
Verwijderd
Ik zou een Geforce2 GTS/Pro kopen voor weinig geld. Of een R8500 nadat je je CPU hebt geupgrade
Is een p3 1 gig genoeg verbetering?
Yo.
Ik zou zowieso wat aan je cpu doen, maar een Radeon 8500 lijkt mij de beste keus omdat die een krachtigere TnL unit heeft.
Verwijderd
gewoon die Radeon 8500 halen...zal je pc een enorme boost geven. Tuurlijk blijt je cpu de beperkende factor, maar een nieuwe videokaart schiet je veel meer mee op als een nieuwe snellere cpu.
Precies. Ik heb n PIII-800 en ben net van een GF2 naar een Radeon 8500 gegeaan, en mn 3Dmarks verdubbeldenOp woensdag 02 januari 2002 14:02 schreef NoStra het volgende:
gewoon die Radeon 8500 halen...zal je pc een enorme boost geven. Tuurlijk blijt je cpu de beperkende factor, maar een nieuwe videokaart schiet je veel meer mee op als een nieuwe snellere cpu.
En de CPU zal nu best de bottleneck zijn, maar dat neemt nog niet weg dat alles f*kking snel draait
Overigens is (met een Radeon 8500) het verschil tussen een PIII-800 en een P4-1.6 950 3Dmarks... (5400 tegen 6350, ongeveer)
Mijn advies is dus ook om voor de Radeon 8500 te gaan
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Geforce 3.
Alles komt goed!
heeft iemand een grafiek voor me waarin een CPU schaling staat met onderandere de Radeon 8500 en 7500?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Als je van een PIII 733 wilt upgraden naar betere proc merk je niet veel verschil met een 1Ghz...
als je veel 3dgamez speelt maakt een videokaart een wereld van verschil, koop dan een leuke Radeon 8500 Retail... (die wil nl iedereen inclusief ik hebben waardoor ik er al 3 weken op moet wachten, maar dat geldt ook voor de Geforce 3 Ti500)
een PIII 733 gaat nog best wel ff mee hoor... en tís zeker zonde om dan een 1 of 1.26Ghz -peperdure- PIII erin te doen
als je veel 3dgamez speelt maakt een videokaart een wereld van verschil, koop dan een leuke Radeon 8500 Retail... (die wil nl iedereen inclusief ik hebben waardoor ik er al 3 weken op moet wachten, maar dat geldt ook voor de Geforce 3 Ti500)
een PIII 733 gaat nog best wel ff mee hoor... en tís zeker zonde om dan een 1 of 1.26Ghz -peperdure- PIII erin te doen
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()