Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
ja als je een usb hebt verlengkabel usb en anders voor een gamepoort simpel tekoop bij elke computershop of op de beurs
Ja ik bedoel dus voor de gameport ...
Nou dan ga ik maar es kijken bij de local PC SHOP...
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Die kun je eventueel ook zelf in elkaar zetten.
een male en een female gameport connector, specsheet zoeken en zelf een kabeltje maken. kun je hem net zolang maken als je wilt (in theorie, want bij lange kabels heb je altijd data verlies)
een male en een female gameport connector, specsheet zoeken en zelf een kabeltje maken. kun je hem net zolang maken als je wilt (in theorie, want bij lange kabels heb je altijd data verlies)
die zijn standaard te koop. (kheb er ook een.)
gewoon ff bij de lokale pc-boer halen.
gewoon ff bij de lokale pc-boer halen.
Verwijderd
Zijn inderdaad bij elke standaard PC-boer te koop, of te bestellen. Heb er zelf ook 1 van 5 meter zodat ik lekker voor mijn TV mijn spellen kan spellen.
iemand een internet winkel waar ik die dingen kan halen ???
Pagina: 1