Toon posts:

scherm valt weg tijdens internetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals altijd bij mij heb ik weer eens een computer met een ongelukkig voorval. Het gaat om het volgende;

ik heb laatst een internet verbinding gemaakt via het netwerk, maar als ik nu op internet ga, krijg ik de eerste en soms de tweede pagina nog te zien, maar surf ik dan naar een andere (willekeurige) pagina, dan krijg ik allemaal zwart/witte/grijze hokjes en is mijn scherm compleet weg.

Ik dacht eerst aan de videokaart, maar hij doet het alleen tijdens het internetten. :?

Het enigste om dit weer weg te halen is een paar keer op Alt F4 te drukken, zodat mijn desktop weer te voorschijn komt.

Ik zou echt niet weten wat dit is, als iemand een suggestie heeft, ik sta overal voor open :)

alvast bedankt!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 16:24

-ET-

Phone Home

al geprobeerd om browser opnieuw te installeren

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 16:03

Mentalist

[avdD]

Probeer toch maar eens een andere videokaart. Al denk je dat dat het probleem niet is, probeer nou maar.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Deelt je videokaart toevallig een IRQ met je netwerkkaart oid? Vertel eens wat meer over je systeem.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Op zondag 25 november 2001 18:08 schreef Exirion het volgende:
Deelt je videokaart toevallig een IRQ met je netwerkkaart oid? Vertel eens wat meer over je systeem.
idd ik ken het probleem. Onder win98/ME ging mijn Matrox G400 Milllennium videokaart soms overstuur (blokjes/strepen pc vast) als ik ingebeld was met mijn E-tech 56k modempje.

onder w2k/winxp heb ik met dezelfde config nooit meer last gehad.

het is waarschijnlijk een brakke standaard IRQ instelling van win9x/ME, ff zelf veranderen dus.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.