Tv Out Radeon Geen Scherp beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik heb de search geraadpleegt maar kan niet echt een duidelijk antwoord op mijn vraag vinden .. Ik heb een Radeon 64 MB DDR met TV in/out nu heb ik deze dus op mijn TV aan gesloten ( res 800X600 ) maar ik vind het beeld nogal vaag en onduidelijk .. Ik kan de text niet echt lezen , ligt dit gewoon aan de TV dat het beeld zo kut is of is er een instelling verkeerd of zijn er nog wat geinige proggieZ die dit kunnen FIxen ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Dit is normaal, als je nu een divx of een game gaat kijken cq spelen, ziet het er wel knap uit!(als het goed is)

• Ibbelz
Das waar jah DIvx enzow ziet er CEWL uit , maar er is dus geen manier om het beeld ff relaxed te maken dus internetten op mijn TV zit er op deze manier niet in ( niet dat ik daar op zit te w8en maarjah als voorbeeld.. )

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Ibbelz
Niemand ?? :?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 20:53
zekers op de hcc gekocht?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:14
Nee, is niet beter te maken als dat wat je nu ziet. Enige mogelijkehid om het beter leesbaar te maken is spelen met de font grootte.

-

Verwijderd

ja idd, tv-out kan je mooi dvd's en divx kijken, tis er niet voor om je moni te vervangen ofzo.
kijkt trouwens ook niet erg lkkr, je desktop via de tv, misschien op een breedbeeld 100hz misschien, maar op 37 cm brede grundig tvtje ziet her er niet super uit, films wel maar desktop, stick with your moni 8-)

Verwijderd

[topic=312254]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.