Abit kt7-raid

Pagina: 1
Acties:

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi

Ik heb een Abit kt7-raid en 2 hd van 20 gig. Een Western digital en een Quantum. Ik wilde die hd in raid zetten maar op de plaats waar (volgens het boekje) de raid connectors zijn, zijn er alleen maar soldeer puntjes in de vorm van ide connectors. Hier is een plaatje wat er op lijkt

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~ej_philippo/Soldeerpuntjes.jpg

waarom is het niet gewoon een connector maar van die soldeerpuntjes

Verwijderd

dan heb je waarschijnlijk GEEN raid bordje. :?

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je moet even de plaatjes fixen...

I reject your reality, and substitute my own.

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46

gerhald

:P

als je een raid bordje hebt gekocht en de conectorn van de raid controler en de controler zelf niet op zitten dan benje genaaid maar dus je hebt geen raid bordje.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

ja, ik heb een kt7-a zonder raid en bij mij zitten er geen sloten maar ook van die puntjes (logisch) ... dus denk dat je opgelicht ben.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Op zondag 25 november 2001 15:48 schreef zandpaddo het volgende:
ja, ik heb een kt7-a zonder raid en bij mij zitten er geen sloten maar ook van die puntjes (logisch) ... dus denk dat je opgelicht ben.
Bij Abit maken ze een layout van het board, de kt7a-raid is het zelfde layout als de kt7. Alleen er zijn dingen
weggelaten , zoals raid controller -> prijs drukken. Ze maken dan bij de fabriek een soort layout en dat is de standaard layout, duz met geen chips, IC of condensator er op! En dan komen de IC, condensators , chips er op. En dan kan abit kiezen of ze de raid versie maken (raid controller en poorten) of de normale. Snappie:?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

->[PMG]

Ik denk dat ze je het verkeerde bord hebben meegegeven :?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Mijns inziens heb je ook niet een Raid bord maar de gewone KT7A. Check even tussen je PCI-sloten. Bij mij staat er duidelijk KT7A-RAID gedrukt.

Verwijderd

En er hoort dan een chip met "HPT370" op te zitten als het echt een KT7-RAID is....

//edit
Oeps, een KY-7 was het niet, tijpfautje :9
Pagina: 1