Toon posts:

Beheer je muziek.

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had even een vraag over een programma waar je al je muziek mee in kunt delen in een goed overzichtelijk lijst.

In veel kroegje's hebben ze een pc staan met allerlei muziek. Ze gebruiken daar een programma waarmee ze bijv.
Nederlandstalig en dan bijv op het soort muziek gesorteerd en dan op naam etc.

Wie weet wat voor programma dit is of weet iemand nog andere programma's die beter zijn?

Verwijderd

Musicmatch jukebox is erg handig hiervoor, kan rangschikken op alle mogelijke manieren(arties, titel, album, jaar, genre, bitrate)

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 15:24 schreef Iznogoud het volgende:
Ik had even een vraag over een programma waar je al je muziek mee in kunt delen in een goed overzichtelijk lijst.

In veel kroegje's hebben ze een pc staan met allerlei muziek. Ze gebruiken daar een programma waarmee ze bijv.
Nederlandstalig en dan bijv op het soort muziek gesorteerd en dan op naam etc.

Wie weet wat voor programma dit is of weet iemand nog andere programma's die beter zijn?
In cafés hebben ze meestal Encore, maar daarvoor moet je een of ander wazig contract afsluiten, en je koopt volges mij inclusief muziek ofzo, heel wazig systeem. Komt er iig op neer dat er voor thuisgebruik moeilijk aan te komen is.

Verwijderd

pcdj kun je ook gebruiken is misschien niet helemaal wat je zoek maar dit word ook veel in cafe's, discotheeken gebruikt
www.pcdj.com

Verwijderd

Wat info over encore

ook leuk zijn PCDJ, AtomixMP3, VTT en BPMstudio. Maar dat zijn allemaal meer dj progs.

Verwijderd

ps kies wel de RED version

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02-2025

SenZatioN

Improvise...

Yep, Encore of BPM Studio.....

My software never has bugs, it just develops random features...

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 16:18 schreef SenZatioN het volgende:
Yep, Encore of BPM Studio.....
Maar zoals ik al zei, encore werkt met complete systemen met gesealde kasten en beveiligde update cd's... beetje ongemakkelijk voor je mp3's lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
Thx Heb ik nu heel wat verschillende programma's uit te proberen :)

Ik probeer ze allemaal wel even. Iemand nog tips hoe ik mijn mp3's het beste in kan delen en op een snelle manier?
Pagina: 1