Design Pc Speakers ( 2boxen) bestaan ze!

Pagina: 1
Acties:

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Ben op zoek naar 2 pc speakers voor naast mijn monitor.

Ik ben op zoek naar speakers met een mooi design en het liefst in een andere kleur dan wit. Ik kan ze wel vinden, maar dit zijn dan allemaal van die setjes met meer dan 2 boxen.

Heb al gekeken bij labtec. Vond de Spin-70 wel leuke boxen, alleen zijn die weer in het wit.
http://www.labtec.com/productdetails.cfm?productid=490

Iemand suggesties? Thanks

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Je zou kunnen gaan voor de B&W LM1 (maar dan heb je nog wel een versterkertje nodig)
Afbeeldingslocatie: http://www.bwspeakers.com/images/photoItem/3.jpg
Deze schattige turkwaze waren een tijdje geleden 196 piek bij Vogelzang. Toen er 4 bestelde was de aanbieding ineens voorbij (maar ze stonden nog wel een week op de site :( )
Edit: verhip ze staan er nog steeds in (zoek maar eens op LM1 bij vogelzang)

Met een beetje zoeken voor 300/stuk

Anders kijk nog eens hier
[topic=316782]
(er was natuurlijk weer eens niemand die toen reageerde :+ )

Ow die laatste is geen 2-kanaals setje

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Die B&W LM1 ziet er idd cool uit. Zal die gasten morgen eens bellen of die prijs klopt :)

Ik neem toch aan dat ik dan gewoon een plugje kan kopen en ze aan mijn comp kan hangen.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op zondag 25 november 2001 16:32 schreef Bram het volgende:
Die B&W LM1 ziet er idd cool uit. Zal die gasten morgen eens bellen of die prijs klopt :)

Ik neem toch aan dat ik dan gewoon een plugje kan kopen en ze aan mijn comp kan hangen.
Eh, nee. ze hebben geen eigen versterker (zoals de meeste PC speakers). Een simpel (tweedehands) versterkertje moet ertussen (om die aan te sluiten heb je wel weer een snoertje tussen je geluidskaart en de line-in van de versterker nodig, kost een tientje).
Ze zijn wel magnetisch afgeschermd (dus mogen naast de monitor) en 10* beter dan de gemiddelde PC speaker. Eigenlijk zijn het gewoon hifi speakertjes.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament