ik zit hier op de hcc achter mxstream standje, ik kan een yepp krijgen voor 199. ist wat en zijn de uitbreidingskaarten makkelijk verkrijgbaar???
greetz Neo
greetz Neo
Ik zou het doen!
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Ik denk dat neo zijn naam is. @ betekend At.Op maandag 26 november 2001 00:40 schreef Firecow het volgende:
wat een titel ??
waar slaat het op
hcc weet ik wel
neo ??
Nood ??
Samsung is merk
Yepp ??![]()
![]()
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
ff op google gezocht :Op maandag 26 november 2001 10:36 schreef neographikal het volgende:
Tja ik heb hem dus toch maar meegenomen, met de garantie dat ik hem binnen 8 dagen bij de primafoon kan ruilen. Maar nu werkt de software niet onder win2k....
is daar een oplossing voor? ik heb geen updates kunnen vinden nl.
dus zoals het er nu naar uitziet gaat tie weer terug.
Dit betekend misschien ook wel dat je gewoon het prog van creative kan installen. iig succes, wil het niet lukken gewoon terugbrengen die hap, je kunt misschien samsung ook even bellen (die hebben een service lijn...)Nomad 64 (Creative) Yes W2000 08/00
Uses the Samsung Yepp Software since the Nomad 64 is an OEM Yepp D-40. Software runs fine, but causes about 100% CPU utilization and is still beta.
i knew there was a catchOp maandag 26 november 2001 13:20 schreef Firecow het volgende:
aha
vandaar
Ik zou het doen!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq