Toon posts:

geforce+geluidprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou net een "pine GeforceMX200 64MB,met tv out" gekocht.Nou heb ik tijdens spellen geouwehoer met het geluid.Hij kraakt en stoort 'al wa onzen lieven heer geve kan' Als ik in verkenner dat zelfde wav bestandje afspeel,kraakt ie niet(??) Ik heb een SoundblasterPCI 128.
weet hier misschien een of andere wizkid hoe de hel dat kan?? met mijn voodoo3 heb ik daar nooit problemen mee gehad. :?
Degene die mij hiermee kan helpen maakt kans op een SONY BREEDBEELD TELEVISIE !

• spine
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

spine

VISHUDDHI

irq conflict...
probeer de geluidskaart es in een ander slot te stoppen

[BSDFreaks.nl] [www.Dark-Future.org] [Alizarin.nl]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ligt er waarschijnlijk aan dat de IRQ van de geluidskaart gelijk staat aan die van de videokaart dat komt mede door ACPI en die kan je uitzetten in het bios of APM uitzetten....Kijk inapperaatbeheer en doe eens de eigenschappen van De videokaart en kijk of die op IRQ 9 staat doe hetzelfde met Je geluidkaart...als het zo is zal je eventjes moeten zoeken naar ACPI oin het forum daar staat vast ergens uitgelegt hoe je die precies moet uitzetten enzo...
en probeer eens als je computer niet geaard is je computer te aarden dat is ook 1 van de redenen waarom die soms kraakt...:)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• kermi011
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06-2025
welke directt-x versie gebruik je?

mijn soundcard werkt geeft onder windhoos 2000 ook vaak rekraak en gepiep

Verwijderd

Topicstarter
er zijn al veel kanshebbers op die breedbeeld tv zie ik al.
effe zonder gein.Ik heb de laatste drie dagen de computer geaard gehad ,de kaarten in een ander slot geprobeert,met line-in dempen.Ik heb direct x 8.0 en de orginele drivers van geluid-en video kaart geinstalleerd.onder nieuwe drivers was het zelfs erger.video kaart op IRQ11,geluidskaart op IRQ10.toen ik die voodoo kaart weer een keer erin gezet had,was ie weer normaal :r

Verwijderd

[topic=330999/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.