Radeon topic plaag (Videoplanken etc)

Pagina: 1
Acties:

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Sinterklaas ik ben lief geweest dit jaar. Ik vraag voor Sinterklaas dat de Radeon topics wat meer bij elkaar geveegd worden in het het grote Radeon topic.
De laatste tijd zie ik steeds meer topics verschijnen van:
Is dit een echte retail? Doe hij het in dit mobo? Help lage 3d mark score!? Echter al deze vragen zijn al beantwoord in het grote radeon topic.
Maw ff grote schoonmaak.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Er staan momenteel ruim 20 Radeon topics in VB, dus wat dat betreft heb je gelijk. Je moet alleen niet vergeten dat NVidia tot voor kort voor de meeste mensen DE videokaart was.

De vele topics over de Radeon laten eigenlijk alleen maar zien dat ATI terrein aan het winnen is, en dat is opzich niet verkeerd :) Tot nu toe ging bijna elke videokaart topic over een "NVidia","GF" of "Geforce", en nu verschuift dat een beetje in het voordeel van ATI.

Wat ik hiermee wil zeggen is: van ATI valt het je op, maar van NVidia niet. Dat is niet helemaal eerlijk, ook al ben ik het met je eens dat veel van die topics over hetzelfde gaan en tamelijk overbodig zijn. Maar dat geldt voor heel veel topics.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Je hebt groot gelijk, het is een enomre pestbende in V&B.

90% van de topics kan ik sluiten mbv. de FAQ.

Ik kan al die radeontopics sluiten met verwijzing naar het algemene radeontopic, maar als de topicstarter dan aan me vraagt waar staat het sta ik met mijn mond vol tanden :)

Eigenlijk vind ik best dat alle Radeonproblemen in het algeme topic behandeld kunnen worden, ik weet alleen niet of de users daar blij mee zijn.

Een ander idee is de mensen met een Radeon laten helpen aan een RadeonFaq, ik zie namelijk vaak dezelfde vragen voorbijkomen.

Alle ideeën zijn welkom.

Verwijderd

De V&B onderverdelen in NVidea en Radeon o.i.d. :+

Verwijderd

[topic=331191/1/50]

Ik hoop dat dat een beetje gaat helpen.

Verwijderd

Als ik naar beneden scroll zie ik ook 2/3 schermen vol met gesloten topics.

Begint echt eng te worden :{ daaro in V&B

Lijkt wel alsof er steeds meer n00b3z komen op GoT

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 19:17 schreef iefje het volgende:
Als ik naar beneden scroll zie ik ook 2/3 schermen vol met gesloten topics.

Begint echt eng te worden :{ daaro in V&B

Lijkt wel alsof er steeds meer n00b3z komen op GoT
Dat kan ook komen door een slechte mod hoor :P

Maar ik krijg er weinig klachten over.
Pagina: 1