Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Verwijderd
Kijk maar bij de foto's....
Wat staat daar tegenover?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Wat? ook geen wiet roken? En bier drinken dan? Wat voor een LAN is dat, als je niet eens met je tiem een ferme groene rakker kan benutten.Drugs
Wanneer er iemand aangetroffen wordt die handelt en/of drugs gebruikt zal die per direct verwijdert worden!
Mooi.. oprotten met die tjieters.Hacken, Cracken en Cheaten
Wanneer iemand betrapt wordt op hacken, cracken, cheaten of erger
zal die persoon per direct verwijdert worden.
Owkeej. Ik ga me inschrijven, maar tot wanneer(welke datum) kan je betalen?
Een hoop gezelligheid, en een prijs voor de beste speler.....maar vooral GEEN GEZEUR VAN EGA'S OUDERS en noem maar op......Op maandag 26 november 2001 17:31 schreef Marv het volgende:
40,- ?
Wat staat daar tegenover?
SCHOP,Op zondag 25 november 2001 15:44 schreef -D-Jay- het volgende:
Als het niet zo warm wordt als op LAN=LIFE 1, dan wil ik best komen. En als niet iedereen zo op elkaar gepropt zit.
Laat ik nou net de hele lan bij die ene deur hebben gezeten die continue open stond, brrrrr.

Maar dicht op elkaar zaten we zeker, tja ook gezellig als je beide hetzelfde spel tegen elkaar speelt.

Nieuwe zaal ziet er netjes uit, mischien iets te netjes
DOC.
Verwijderd
same here buurmanOp dinsdag 27 november 2001 01:03 schreef DOCACE het volgende:
[..]
SCHOP,
Laat ik nou net de hele lan bij die ene deur hebben gezeten die continue open stond, brrrrr. [afbeelding]
Maar dicht op elkaar zaten we zeker, tja ook gezellig als je beide hetzelfde spel tegen elkaar speelt. [afbeelding]
Nieuwe zaal ziet er netjes uit, mischien iets te netjes [afbeelding] ???
Heeeej, i remember.Op dinsdag 27 november 2001 09:40 schreef WuKen het volgende:
[..]
same here buurman
volgende keer ga ik toch maar iets eerder
DOC.
DOC.
Verwijderd
Wel mooie zaal hebben jullie kunnen regelen.. toppertje.
Verwijderd
Das wel naar.
Verwijderd
dat valt reuze meeOp dinsdag 27 november 2001 17:38 schreef Yoozd het volgende:
Wat wordt de gemiddelde leeftijd? Volgens mij ben ik daar met m'n pas 22 jaartjes al een stuk ouwer!!!
Das wel naar.
de gemiddelde leeftijd lag denk ik tussen 17 en 25
ikzelf was volges mij het jongeste van onze rij (zat wel tegenover een manneke van 14 ofzo maar die kom je heel weinig tegen)
ikzelf ben 17
Moet er niet iemand langs Barneveld rijden???
Verwijderd
barneveld??? Lag dat niet in Belgie?Op dinsdag 27 november 2001 19:40 schreef frankey het volgende:
Tja als ik vervoer had zou ik graag komen man!!
Moet er niet iemand langs Barneveld rijden???
Manneke, volgens mij was dat meer een baby in de latere jaren, gastje zat de hele tijd aan mijn kop te zeuren over nix.Op dinsdag 27 november 2001 17:59 schreef WuKen het volgende:
[..]
dat valt reuze mee
de gemiddelde leeftijd lag denk ik tussen 17 en 25
ikzelf was volges mij het jongeste van onze rij (zat wel tegenover een manneke van 14 ofzo maar die kom je heel weinig tegen)
ikzelf ben 17
Oww, ikzelf ben 22 en er waren ook wel een aantal oudere gasten (30+) daar op die lan. maar het meerendeel ligt idd tussen 17 en 25.
DOC.
DOC.
Verwijderd
ja hij zat idd te zeuren (hopen dat ie dit nie leest) daarom was ik denk ik zo moe laatste nacht, ik ben 5 minuten zittend in slaap gevallen op me stoel en toen maar naar de slaapzaal gegaanOp woensdag 28 november 2001 12:14 schreef DOCACE het volgende:
[..]
Manneke, volgens mij was dat meer een baby in de latere jaren, gastje zat de hele tijd aan mijn kop te zeuren over nix.
Oww, ikzelf ben 22 en er waren ook wel een aantal oudere gasten (30+) daar op die lan. maar het meerendeel ligt idd tussen 17 en 25.
DOC.
Verwijderd
was vorig jaar ook erg leuk: dus als je in de buurt van Utrecht woont (mag ook verder, maar is in de buurt van Utrecht) kijk dan ff op de site.
Verwijderd
Ik heb overigens wel weer zin in een LAN-party.
(woon in Overijssel)