Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Dan denk ik dat je toch eerst even de FAQ moet gaan doornemen.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Euhhh daar staat dit niet in hoor...Op zondag 25 november 2001 14:51 schreef Rick2001 het volgende:
Dan denk ik dat je toch eerst even de FAQ moet gaan doornemen.
je ide kabel is voor bv je hd/cdrom/writer (max 2 aan die ide kabel kan en mag)
floppy kabel is voor je floppy
zou handig zijn om nog een ide kabel te hebben omdat je anders je ide2 niet kan gebruiken...
dus als je meerdere devices hebt (bv hd+cdrom+cdwriter) dan zal je dus je ide2 moeten gebruiken
power voor alle devices komt uit de voeding en daar zitten de kabels ook al aan...
maar ik raad je aan eerst ff goed een pc te bestuderen die al in mekaar zit zodat je ziet hoe alles werkt enzo...
zou handig zijn om nog een ide kabel te hebben omdat je anders je ide2 niet kan gebruiken...
dus als je meerdere devices hebt (bv hd+cdrom+cdwriter) dan zal je dus je ide2 moeten gebruiken
power voor alle devices komt uit de voeding en daar zitten de kabels ook al aan...
maar ik raad je aan eerst ff goed een pc te bestuderen die al in mekaar zit zodat je ziet hoe alles werkt enzo...
Heej kijk daar heb ik wat aan! dankje!Op zondag 25 november 2001 14:55 schreef Cyclops10 het volgende:
je ide kabel is voor bv je hd/cdrom/writer (max 2 aan die ide kabel kan en mag)
Ik heb nu een athlon slot a 600mhz dus daar kan ik wel ff kijken hoe alles zit!
Nogmaals bedankt!
[search=hoe bouw ik een pc] 
[topic=152092/1/50]
[topic=152092/1/50]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()