Tv-out met de 3D Prophet dual display kaart......

Pagina: 1
Acties:

• djenzen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05-2023
Neem windoos 98/me, en je TV-out (desktop klonen) werkt als een trein....

nu ben ik pas geswitched naar Windoos XP en nou krijg ik tv-out met geen mogelijkheod meer aan de praat....

ik heb dat TV-toolz programma al getest maar dat werkt ook niet.... en standaard installeerd windows xp niet eens de twinview optie... eerst weer nieuwe drivers downloaden en dan kun je het selecteren en alles goed instellen maar steeds geen beeld....

kan iemand mij hiermee helpen???

thanx

• djenzen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05-2023
dit is wat ik allemaal geprobeerd heb....

aller eerst natuurlijk alles goed ingesteld.....
kloon desktop -> pal-B of pal-G (boeit niet, werkt allebei niet)...-> netjes 800x640x16 kortom alles op dezelfde manier als ik onder windows98 werkent heb gehad....

dat hele verhaal wat in de TV FAQ staat over TVTOOLS heb ik ook getest, werkt ook niet......

ehm....

Detenator 21.81 drivers..... ook geen succes (met tvout althans).....

ik heb een SVHS/S video aansluiting achterop mijn videokaart (met een bijbehorend kabeltje van 20cm, ook vet handig....)
ik verleng dat kabeltje dus ff met een normale audio kabel (tulp) dit heeft gewerkt, hoe gek het misschien ook klinkt..... die kabel douw je gewoon in de tv (bestaande uit 3 input kanaaltjes. Video/Audio links/Audio Rechts).
pleurt de tv aan, pleur je computer aan...... en zie dat het niet werkt.......

ook met een scart blokje getest maar werkt ook niet...

ik heb ook een MPEGkaart (nog niet zolang) en die kan wel gewoon dvd's op de TV weergeven (ook alleen maar met het bij behorende programma)... dus waarom kan windows dat dan niet....

iemand nog andere ideeen???

thanx....