Wie heeft er hier een geimporteerde Xbox/Gamecube?

Pagina: 1
Acties:

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Gewoon even een vraag wie er dus al 1 van deze 2 consoles thuis heeft staan en wat vinden jullie er van? Hoe zijn de graphics en welke spellen kicken nu echt ass zeg maar :) En hoe duur was dit voor jullie om te importeren?

Ik ben misschien van plan om een Xbox/gamecube te importeren of zou ik beter kunnen wachten tot ze gereleased worden in Europa?

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
volgens mij kun je beter wachten ivm al dat gezeik van dat je hem dan weer moet ombouwen enzo

• KaiZas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08-2025
Ik was een paar dagen geleden ook een toppic begonnen hierover.

Ondertussen ben ik al een stuk verder: m'n GameCube is besteld bij www.dvdboxoffice.com (een Canadees bedrijfje waar ik al ontiegelijk veel dvd's heb gekocht)! Aangezien ik toch van plan ben te spelen op m'n monitor, heb ik bij LikSang een VGA converter besteld.

Trouwens, ik denk dat je toch beter af bent met een amerikaanse GameCube, aangezien een hoop spellen het niet halen in Europa. Komt dan nog bij dat ik de kriebels krijg van Bart Smit.

Aan een X-box begin ik niet, de eerste emulators zullen niet lang op zich laten wachten. En de games die je op een Nintendo kunt spelen, zijn meestal exclusief voor dat systeem.

Nee, dit keer geen 5 jaar wachten op een fatsoenlijke emulator voor Zelda en Mario. Dit keer meteen goed!