Roze beeld met capturen :(

Pagina: 1
Acties:

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik heb op de HCC een Asus V8200 GF3 Ti500 Deluxe gehaald, ding doet het perfect behalve dan video-in en video-uit....

Als ik kabels etc. aansluit kan ik tv-out enzo selecteren, maar als ik wil capturen krijg ik een roze beeld met Asus live en ook bij Adobe Premiere, er zit een papiertje bij de kaart:

Notice

While using the video-in feature, if you experience a pink colored screen, push the "Reload Image" button inside the Asus Live Utility to correct the image quality.

Ze kunnen me wat, ik heb een uur gezocht, iemand anders heeft ook al meegezocht en kan die knop ook niet vinden...

Op de kaart zelf heb ik de jumper op PAL gezet, alle instellingen staan op PAL IBGH, ik heb svhs kabel van me vcr naar de video-in lopen, maar ik blijf dat roze scherm maar krijgen, wie weet er een oplossing??

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Shaddeh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-08-2024
Mischien bedoelen ze4 niet een knopje op je kaart maar ergens in je software :?

Verwijderd

Ik denk dat je kaart een beetje homo is :)

Of mischien verliefd en ziet ie alles door een roze bril...

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 14:29 schreef Shaddeh het volgende:
Mischien bedoelen ze4 niet een knopje op je kaart maar ergens in je software:?
Dat zeg ik.......

Ik heb het over een knopje in die asus live software, maar die zie ik niet.

En over dat knopje dat ik wou omzetten, dat zat op me kaart, ntsc of pal selectie was dat, maar dat heeft hier verder nix mee te maken.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
En je hebt de nieuwste software?

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 15:27 schreef OxiMoron het volgende:
En je hebt de nieuwste software?
Welke software??

Ik heb Detonators 21.81 en 21.83 geprobeerd, asus live van de cd, asus live patch van de cd, nvidia wdm drivers etc allemaal nieuwste versies.....

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Iemand had het over Asus detonator beta3, welke moet dat wezen?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
For ASUS AGP-V8200 Deluxe users:

For V8200 only, if you meet a pink window and no incoming video on executing
ASUSLive, please reboot your system and try it again.
It's an unknown reason to our display driver now.
Das lekker, koop je een dure kaart juist om zijn tv-in en werkt dat niet.....

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Niemand die me kan helpen?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

De nieuwste Beta drivers van NVidia/Asus downen? Nvidia zit al in de 22.xx series.

webOS all the way!

Verwijderd

Welk OS heb je?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Win XP, en de nieuwste asus drivers heb ik al van de asus site en ik heb ook al de nieuwste nvidia drivers geprobeerd, oftewel daar ligt het niet aan.

Verwijderd

Ik heb zelf de ASUS V7100 Combo Deluxe, daar zitten deze features ook op, maar daar werkte het prima in.
Enige keer dat het capturen niet werkten heb ik de capture driver gedelete (uit media content enzo), reboot, opnieuw toegevoegd en toen werkte het.
Pagina: 1