Toon posts:

Waarom sluit je een discussie topic

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou wordt die helemaal mooi, open ik een topic naar aanleiding van een sluiting van een topic in HK, sluit je het discussie forum ook...

Nou je laat wel zien dus dat je de discussie niet aankan, en ziet dat je ongelijk hebt, door eigenlijk weg te lopen, daar komt het op neer... nou dank je echt zwak.

Misschien wordt het is tijd dat er wat oudere mods. aangenomen worden die wel normaal kunnen relativeren... want dit slaat natuurlijk nergens op.

Zodra een mod. aangevallen wordt kruipt die met zijn staart tussen zijn benen weg, en wij (tweakers) zijn altijd weer fout.... schijnheilig das het enige woord wat ik hiervoor heb

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Misschien wordt het wel tijd dat we alleen users aannemen die wel naar argumenten luisteren en wel kunnen discusseren.

We hebben op al je punten gereageerd, en je gaat ze gewoon WEER herhalen.

Dat is geen discussie.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

[topic=330630]

:)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik vind dat je nu wel erg irritant wordt... Jij weet dus echt niet van ophouden. De redenen zijn al lang en breed aangedragen... :(

edit:

Geef hem anders een weekje bezinning, kan hij de FAQ en dat andere topic eens goed doorlezen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

:o

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

:z

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

:D

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

>:)

Zo hier heb je al een paar van de reacties die je op die thread had kunnen verwachten, helpt dat?

<hr>
Discussie? Wat nou discussie, je gaat niet eens fatsoenlijk in op onze argumenten, dat is geen discussie hoor.

Bericht hierboven

Verwijderd

Sluit gewoon de hele HK, ben je van dit gezeur af.

Niveau, niveau...

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
roflmao

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
lol!

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Slotje!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.