overleden?

Pagina: 1
Acties:

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Mogguh,

ben k weer, k zat net eens de bios door te bladeren van m'n comp, en toen werd er "gezegd" dat ik m'n moederbord niet op jumper-free mode had gezet. dus k in het boekje lezen, en die jumper verandert, opnieuw opgestart, gelijk de bios in gedoken, zag ik: cpu speed: 1400 mhz, multiplier 10,5x hij stond dus (voordat ik die jumper omzette) op 1200 mhz, multiplier 9,0x, toen kon k dat niet veranderen, maar, nu krijg k hem niet meer aan de praat!!!!! kan iemand mij helpen???

greetz,
TheWarden :(

Mijn Systeem Specs

Verwijderd

BIOS ff resetten

• TheWarden
batterij eruit halen, en weer trug zetten????
Ward

Mijn Systeem Specs

• Melvin15397
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:21
Op zondag 25 november 2001 14:15 schreef wardheuvel het volgende:
batterij eruit halen, en weer trug zetten????
Ward
Er zit een jumper op je moederbord, daar kun je de bios mee resetten. In het boekje van je moederbord staat welke jumper het is.

• kRyPtO
  • Laatst online: 14-06 22:50
Op zondag 25 november 2001 14:24 schreef Melvin15 het volgende:

[..]

Er zit een jumper op je moederbord, daar kun je de bios mee resetten. In het boekje van je moederbord staat welke jumper het is.
cmos noemen ze dat toch

• TheWarden
nou mensen, hartelijk dank, maar ut was een ongelukkig toeval. Ik had een tijdje geleden al een "mod" gedaan, door m'n fans aan 2 schakelaars in m'n frontje te plaatsen, daardoor zitten er 2 kroonsteentjes in m'n comp, maar er was net eentje losgegaan :?

mensen in ieder geval bedankt, k weet nu in ieder geval hoe k hem op 1400 mhz krijg :P >:)

greetz,
TheWarden

Mijn Systeem Specs

• kRyPtO
  • Laatst online: 14-06 22:50
Op zondag 25 november 2001 14:53 schreef wardheuvel het volgende:
nou mensen, hartelijk dank, maar ut was een ongelukkig toeval. Ik had een tijdje geleden al een "mod" gedaan, door m'n fans aan 2 schakelaars in m'n frontje te plaatsen, daardoor zitten er 2 kroonsteentjes in m'n comp, maar er was net eentje losgegaan :?

mensen in ieder geval bedankt, k weet nu in ieder geval hoe k hem op 1400 mhz krijg :P >:)

greetz,
TheWarden
ff je sig aanpassen dan het :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zondag 25 november 2001 14:53 schreef wardheuvel het volgende:
greetz,
TheWarden
Uit de FAQ :)

Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Pagina: 1