Het is maar een idee hoor, maar is het er één (een idee
) om in een FAQ op te nemen dat je niet alles constant hoeft te quoten? Ontzettend veel mensen quoten in hun post de hele eerste post met alles erop en eraan wat ten eerste vaak niet nodig is, ten tweede onoverzichtelijk en ten derde zwaar voor de Casema broers (not yours truly, gelukkig
)...
[search=quoten]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Die extra lettertjes kunnen mijn DEMOS grafdingetje nog net wel aan hoor
.
Plaatjes quoten is ook niet zo erg, aangezien die gewoon tegelijk geladen worden, en later toch in je cache staan.
Plaatjes quoten is ook niet zo erg, aangezien die gewoon tegelijk geladen worden, en later toch in je cache staan.
Wat _ik_ irritant vind aan het quoten: als er een post wordt gedaan waar ik dus een URL of een URL naar een plaatje moet weghalen, omdat het illegaal is of wat dan ook, wordt die post 100x gequote met de tekst "dat mag niet" of iets dergelijks. Dan moet ik dus die 100 quotes ook weer aanpassen en ik begin er over te denken om die posts dan te gaan trashen.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat is inderdaad rond uit stom! Wil je je bedenken hebben al een paar mensen je gequoteOp zondag 25 november 2001 16:37 schreef Grrrrrene het volgende:
Wat _ik_ irritant vind aan het quoten: als er een post wordt gedaan waar ik dus een URL of een URL naar een plaatje moet weghalen, omdat het illegaal is of wat dan ook, wordt die post 100x gequote met de tekst "dat mag niet" of iets dergelijks. Dan moet ik dus die 100 quotes ook weer aanpassen en ik begin er over te denken om die posts dan te gaan trashen.
Verwijderd
/me doet dat alleen om jou te pestenOp zondag 25 november 2001 16:37 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
nee ff serieus... ik heb ook af en toe de nieging om veel te qouten.. maar als je er een paaar keer op gewezen word helpt dat echt.
Dat was al een HELE verbetering. Ik kan me mensen herinneren die gingen ene post met 20 plaatjes erin klakkeloos quotenOp zondag 25 november 2001 16:23 schreef dev het volgende:
Plaatjes worden tegenwoordig niet meer gequote.
Maarre, het is eigenlijk wel tamelijk overbodig. Ik kan me herinneren aan GoT op UBB, dat je niet eens KON quoten. Maar op een enorm forum als dit, hebben er al 10 mensen voor je gepost, dus is het niet meer duidelijk waar jouw post op slaat. Het is niet anders denk ik.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Quoten op zich is denk ik niets mis mee, maar post verstandig en quote met mate 
Ik had dit kunnen quoten:
Maar ja het 1e is wel makkelijker want je kan gewoon op quote klikken en dan gaan typen
Maarre uh quoten vind ik absoluut niet zinloos, dan is het tenminste duidelijk waarop je reageert. Maar doe dan alleen het stukje wat relevant is, en niet tientallen regels quoten om maar op 1 regeltje daaruit te reageren.
Ik vind het wel zo handig om de tijd van de originele post erbij te houden, dan kun je die tenminste makkelijk terugvinden en nog even bekijken, als die overbodige zooi maar niet meegequote wordt.
Maar da's dus mijn humble opinion
Ik had dit kunnen quoten:
En dan hier m'n reactie plaatsen, maar ja, het gaat alleen maar om dit stukje:Op maandag 26 november 2001 14:42 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Dat was al een HELE verbetering. Ik kan me mensen herinneren die gingen ene post met 20 plaatjes erin klakkeloos quoten
Maarre, het is eigenlijk wel tamelijk overbodig. Ik kan me herinneren aan GoT op UBB, dat je niet eens KON quoten. Maar op een enorm forum als dit, hebben er al 10 mensen voor je gepost, dus is het niet meer duidelijk waar jouw post op slaat. Het is niet anders denk ik.
Want alleen dat is het stukje waar ik op wil reagerenOp maandag 26 november 2001 14:42 schreef Captain Pervert het volgende:
Maar op een enorm forum als dit, hebben er al 10 mensen voor je gepost, dus is het niet meer duidelijk waar jouw post op slaat.
Maar ja het 1e is wel makkelijker want je kan gewoon op quote klikken en dan gaan typen
Maarre uh quoten vind ik absoluut niet zinloos, dan is het tenminste duidelijk waarop je reageert. Maar doe dan alleen het stukje wat relevant is, en niet tientallen regels quoten om maar op 1 regeltje daaruit te reageren.
Ik vind het wel zo handig om de tijd van de originele post erbij te houden, dan kun je die tenminste makkelijk terugvinden en nog even bekijken, als die overbodige zooi maar niet meegequote wordt.
Maar da's dus mijn humble opinion
Exact expert nodig?
Pagina: 1