Return to Castle Wolfenstein: Forest level

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Hallo,

Ik zit harstikke vast in Wolfenstein (wereldspel trouwens!). In het level Forest (meteen na de eerste echte "eindbaas"). Moet je in dat kamp ongezien iedereen neerknallen, behalve die laatste kerel die de truck door moet laten. Alles gelukt, maar ik kom gewoon NIET bij die truck zonder dat die laatste guard mij ziet. Ook snap ik niet wat voor effect het kapotschieten van die ton bij de truck heeft, zou die wacht daar misschien naartoe moeten rennen? Help. Ik heb alles geprobeerd, van kruipen, tot omlopen, tot rennen maar hij ziet me al-tijd! Aargh! Iemand de gouden tip?

Thanks

Verwijderd

ik zoek de scooper ! :( vind m niet

Verwijderd

kan niet iemand zijn save levels posten dan ga ik naar volgende KUT level is t gewoon alvast bedankt

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
ik had precies hetzelfde probleem in dat level.. heb uiteindelijk ook een savegame gebruikt.. Je KAN 'm niet meer uitspelen en moet terug naar een vorige savegame om een deel opnieuw te spelen.. zodra een bewaker namelijk iets hoort komt ie in een speciale mode waardoor hij op 1 plek blijft zitten en niet meer heen en weer loopt.. Je moet dus zorgen dat die bewaker je helemaal niet in de gaten heeft.. Je moet dus een oude savegame openen van voor dat je daar bent, en dat stuk opnieuw doen zonder dat die bewaker iets merkt..

Die sniper rifle ligt als je recht voor de ingang van de basis staat aan je rechter hand bij zon machine hut.. suc6!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Ah, thanks. Ik DACHT al zoiets, want volgens mij liep die kerel eerst rond. Fijn is dat, weer opnieuw spelen. Ga 't nu proberen. Thanks. Die Snooper (waarom is dat beeld zo shit, hij schiet fijn, maar dat wazige beeld...) ligt inderdaad achter de boom waar die kerel met die mounted gun staat.
Ok, back to the Forest.

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Hmm, heb het level compleet opnieuw gespeeld, zelfde probleem. Die kerel blijft altijd in het hoekje staan (bij zijn huisje), is dat de bedoeling?

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:27
[topic=328423/6/25]

Hier staat precies in hoe je er voorbij moet komen.

Verwijderd

Het zoveelste RTCW onnodige topic |:(

Verwijderd

je moet door het raam niet door de grote deur, fukker

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

1. Je kan heus wel wat guards uitschakelen als ze maar niet het alarm aanzetten of andere guards de lijken zien..
2. De Snooper ligt voorbij de tunnel, richting de toren en dan rechts in de hoek van het level (ziet parachute wel in de bomen)
3. Je kan via de linkerkant van de supply base door een raam binnenkomen. Het is wel verstandig de guard bij de deur te killen en die in het hokje boven de gate.
4. Zorg ervoor dat je niet de guard killed bij de auto (aan de voorkant) die aan de achterkant kun je wel killen.
Voor de rest is het wel zo simpel. Ik speelde het direct op hard en het valt wel mee :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Als de heren even in [topic=328423] verder willen gaan?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.