Toon posts:

Toegang tot de HK

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ind e FAQ staat dat je daar in mag als je meer dan 150 post heb uit de technie gedeeltes, hoe kan je dat checken, ik heb nu 176 posts, veel bij HCC dagen.
Maar hoe is dat op te vragen, niet bij profiel.

Iemand?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 22:10
HCC forum geldt niet als Techposts volgens mij of wel??
Hm weet wel vrij zeker want het is General Chat en die tellen niet mee..

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 13:39 schreef devv05 het volgende:
HCC forum geldt niet als Techposts volgens mij of wel??
Klopt idd, die posts worden weer verwijderd.
Vergeet niet 150 techposts en 60 dagen geregistreerd staan op GoT

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/32045]Je zoekactie naar '-FLoRiaN-' leverde 71 resultaten op (max 100 van laatste 60 dagen)[/url]

je kan natuurlijk meerdere posts in 1 topic hebben... maareh als jij al weet dat je veel in HCC hebt gepost.....

die HK access komt vanzelf.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 13:41 schreef Sequence het volgende:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/32045]Je zoekactie naar '-FLoRiaN-' leverde 71 resultaten op (max 100 van laatste 60 dagen)[/url]

je kan natuurlijk meerdere posts in 1 topic hebben... maareh als jij al weet dat je veel in HCC hebt gepost.....

die HK access komt vanzelf.. :)
ja ik zit er op te w88, ik zie steeds dat topics worden verplaats naar de huiskamer.
Of dat iemand doorlinkt naar iets in de HK.

En qua 60 daen lid zijn, das geen probleem.

En tja.. ik kan w88 hoor...
Hebben jullie ook allemaal gedaan ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

staat allemaal in de LA faq

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 13:51 schreef JvS het volgende:
staat allemaal in de LA faq
niet alles, ik vroeg hoe je op kon zoeken hoeveel techie post je had...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op zondag 25 november 2001 13:54 schreef -FLoRiaN- het volgende:

[..]

Simpel gezegd: Dat kun je niet..
Alleen via de search kun je zelf een beetje een inschatting maken..

Blijft alleen nog de vraag of de HCC-posts ook als techposts gelden..

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 13:56 schreef Twynn het volgende:

Blijft alleen nog de vraag of de HCC-posts ook als techposts gelden..
[topic=324529/1/25]

• Rob
  • Niet online

Rob

Op zondag 25 november 2001 13:47 schreef -FLoRiaN- het volgende:

En tja.. ik kan w88 hoor...
Hebben jullie ook allemaal gedaan ;)
Ik heb niet gewacht, de HK kwam nadat ik mij geregistreerd had :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 25 november 2001 14:20 schreef -Rob- het volgende:

[..]

Ik heb niet gewacht, de HK kwam nadat ik mij geregistreerd had :)
[smartass mode]
Dan heb je er toch al die tijd op moeten wachten :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 14:21 schreef JvS het volgende:

[..]

[smartass mode]
Dan heb je er toch al die tijd op moeten wachten :P
LOL ROFL
jaja....

• Grrrrrene
  • Niet online
In ieder geval krijg je vanzelf HK-toegang zodra je genoeg techposts hebt en 60 dagen geregistreerd... 's nachts wordt dan door een scriptje je HK-status aangepast...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 16:39 schreef Grrrrrene het volgende:
In ieder geval krijg je vanzelf HK-toegang zodra je genoeg techposts hebt en 60 dagen geregistreerd... 's nachts wordt dan door een scriptje je HK-status aangepast...
dus het is niet zo dat je je zoveelste post post dat er een speciaal berichtje komt, met muziekje ofo en dat je dan de HK binnen mag en verwelkomt word door al de daar aanwezig zijnde tweakers?
jammer....

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op zondag 25 november 2001 20:29 schreef -FLoRiaN- het volgende:

[..]

dus het is niet zo dat je je zoveelste post post dat er een speciaal berichtje komt, met muziekje ofo en dat je dan de HK binnen mag en verwelkomt word door al de daar aanwezig zijnde tweakers?
jammer....
ROFL :D

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 23:04
Op zondag 25 november 2001 20:29 schreef -FLoRiaN- het volgende:

[..]

jammer....
[Voorproefje HK level]
Als je het echt wilt wil ik wel een bos bloemen laten bezorgen hoor :) (wel zelf ff afrekenen aan de deur :P )
[Voorproefje HK level]

:)

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 00:41 schreef om3ega het volgende:

[..]

[Voorproefje HK level]
Als je het echt wilt wil ik wel een bos bloemen laten bezorgen hoor :) (wel zelf ff afrekenen aan de deur :P )
[Voorproefje HK level]

:)
Donders jullie maken mij nieuwsgierig, dit is mijn 199ste en ik ben er nog niet! telt deze wel mee trouwens?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 26 november 2001 00:43 schreef Didzjeriedoe het volgende:

[..]

Donders jullie maken mij nieuwsgierig, dit is mijn 199ste en ik ben er nog niet! telt deze wel mee trouwens?
Nope :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 13:47 schreef -FLoRiaN- het volgende:
ja ik zit er op te w88, ik zie steeds dat topics worden verplaats naar de huiskamer.
Of dat iemand doorlinkt naar iets in de HK.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/329451

Dit staat in de [HK] :P

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 00:44 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Nope :P
Dus het heeft totaal geen zin voor mij om hier te zeggen dat ik ga slapen??? En te dromen over mijn 200ste POST!! :Z

welterusten dan maar...

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Is het niet een idee om iedereen leesrechten op de HK te geven, maar niet iedereen schrijfrechten? Het is namelijk erg irritant om elke keer die melding te krijgen "Helaas, je hebt nog geen toegang tot dit forum". Dit gebeurt nl. erg vaak bij linkjes in topics in LA. Op die manier voorkom je ook vragen of een topic terug gemoved mag worden als een topic naar de HK verplaatst is, terwijl de starter nog geen HK toegang heeft.

edit:

En dit is niet voor mezelf, ik ben er toch bijna (denk ik)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Geloof me, er is echt niks aan de HK. Ja het idee is leuk maar als je naar die topics kijkt |:(.
Gister was er zon topic, zo van edit je post hier en verder niks.
Het is gewoon een manier om nieuwe mensen flink te laten posten, zo krijgt GoT nieuwe mensen en blijft het een beetje draaien allemaal

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Het lijkt wel alsof er mensen komen speciaal voor de HK.
Ik had nog nooit gehoord van HK tot ik op een gegeven moment er een linkje bij kreeg, leuk meegenomen. :z

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 09:32 schreef Manic het volgende:
Het lijkt wel alsof er mensen komen speciaal voor de HK.
Ik had nog nooit gehoord van HK tot ik op een gegeven moment er een linkje bij kreeg, leuk meegenomen. :z
Ik ben hier ook niet speciaal voor de HK hoor...
Maar als een topic verplaatst word naar de HK wil ik graag verder kunnen reageren.

Ik kan dr btw nu in...
YEAh.....

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 26 november 2001 11:10 schreef -FLoRiaN- het volgende:
Maar als een topic verplaatst word naar de HK wil ik graag verder kunnen reageren.
Da's een denkfout. Een topic wordt naar HK verplaatst omdat het niet ergens anders thuishoort. Het is dus gewoon een zaak van geen topics openen die in de HK horen.

Dat je HK access moet verdienen heeft een reden, en als je iets post wat niet in de andere fora hoort, dan verdwijnt ie naar de HK. Dat je dan niet meer kunt reageren is jammer, maar mer een slotje kun je ook niet meer reageren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nog even wat onduidelijkheden uit de wereld helpen dan maar *D
Op zondag 25 november 2001 13:54 schreef -FLoRiaN- het volgende:
Is weldegelijk in de [topic=192344] te vinden:
:? Hoeveel techposts heb ik ?

We geven geen lijstjes meer, met hoeveel techposts je hebt. Het is ook niet de bedoeling dat je daarover topics gaat openen. Een indicatie kan je krijgen door naar je eigen username te zoeken in de techfora. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.
Zoek dan dus op je username in alle fora, behalve SU, LA en W&L. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd. Als je 150 techposts hebt, zal de huiskamer vanzelf zichtbaar worden. Je status wordt dan automatisch omgezet. Dit gebeurt een keer per dag ('s nachts), dus begin niet gelijk te zeuren als je nét de 150 techposts denkt te hebben.

:? Waarom kan ik niet zelf zien hoeveel techposts ik al heb?

Het aantal techposts zie je niet, omdat we daardoor willen voorkomen dat mensen "naar de huiskamer toe gaan posten". Dit dus om te voorkomen dat de huiskamer een doel wordt. Deze zal gewoon vanzelf tevoorschijn komen, als je er recht op hebt. Topics hierover zijn dus overbodig.
En toen dit:
Op maandag 26 november 2001 00:43 schreef Didzjeriedoe het volgende:
Wederom niet goed gelezen:
:? Techposts ?

Je zult misschien wel eens met het begrip techposts geconfronteerd worden.

Wat zijn techpostst ? Techposts zijn postings die gemaakt zijn in de technische fora. Het is makkelijker om de fora aan te geven die _niet_ tech zijn, want dan zijn er minder dan diegene die _wel_ tech zijn. (Heej, we zijn hier op GoT, remember.... ;))

Niet tech :

De hele hoofdgroep General Chat (Dus SG, NSTM, W&L en de HK.) en LA en SU.

Hoezo is LA niet tech ?

Dit heeft de volgende reden :

Het is relatief "makkelijk" om als user in LA mee te praten in bepaalde draadjes en om op die manier techposts te "scoren". We hebben dit afgewogen tegen de constructieve dingen die zeer zeker ook in LA voorkomen, maar toch besloten om LA tot "non-tech" te bombarderen. Dit omdat het gewoon heel lastig is om in LA te filteren, omdat er heel veel mensen komen en er heel veel verschillende discussies plaats vinden.

Dat is dus de reden dat LA "non-tech" is. :)
Verder las ik dit van je:
Op maandag 26 november 2001 11:10 schreef -FLoRiaN- het volgende:
Ik ben hier ook niet speciaal voor de HK hoor...
Ik raad je echt aan om de [topic=192344] nog eens héél erg goed door te lezen, de huiskamer is immers een extraatje, geen voorrecht. Wat dat betreft heet Exirion hierboven volledig gelijk: het topic is op de verkeerde locatie gestart, als het op de goede locatie gestart was had je het niet eens gezien.

Misschien toch nog maar eens de [topic=192344] goed doorlezen, dan snap je misschien het idee van de HK wat beter.

Ow, had ik al gezegd dat alle antwoorden in de [topic=192344] staan? :P
Pagina: 1