Hoe kan ik dataverkeer instellen op een Cobalt?

Pagina: 1
Acties:

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Hoe kan ik dataverkeer instellen op een Cobalt RAQ4 voor een bepaald domein?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:17

BrZ

EHmz...

Dataverkeer heb je, dat kan je neit instellen :?

Verwijderd

[topic=161690/1/25] :Z :Z :Z

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:17

BrZ

hmmz... miscchien bedoeld hij wel max aantal dataverkeer wat 1 bepaald domein verbuikt :?

Maar ik weet zeker dat er iig genoeg over te vinden is :+

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op zondag 25 november 2001 13:44 schreef pimderks het volgende:
[topic=161690/1/25] :Z :Z :Z
hij wil het niet METEN, maar instellen, zodat er een limiet is kwa gebruik per maand/dag/week.

tenminste daar ga ik ff vanuit in dit geval

anyways, in je control panel (met die knopjes aan de linkerkant) heb je bovenaan de bladzijde 'bandwidth' staan, hier kun je eea instellen.

suc6

A wise man's life is based around fuck you

• Slagroom
Op zondag 25 november 2001 13:53 schreef zwelgje2 het volgende:

[..]

hij wil het niet METEN, maar instellen, zodat er een limiet is kwa gebruik per maand/dag/week.

tenminste daar ga ik ff vanuit in dit geval

anyways, in je control panel (met die knopjes aan de linkerkant) heb je bovenaan de bladzijde 'bandwidth' staan, hier kun je eea instellen.

suc6
Eerst wil ik je even bedanken:) Maar... dit is voor de hele server... eigelijk wou ik de bandwidht instellen voor bepaalde virtual hostes...

Verwijderd

is niet mogelijk op een raq, je kan beter webalizer inst die de statistieken over de hele server maakt, 1 keer per maand opvragen, vergelijken en klaar (in excel bv)

(tenminste zo doen wij het)

• Slagroom
da's dan een nadeel van zo'n ding... kan het normaal wel dan? met httpd.conf ofzo?

Verwijderd

Volgens mij niet aangezien een limiet via het ip nummer werkt en het ipnummer wordt gedeeld over de gehele server.

Wij hebben een eenvoudig excel sheet gemaakt waar we elke maand het rapport naar toe kopieeren, deze rekend dan gelijk uit wie er evt over zijn limiet heen is, is in 5 min geregeld dus ik vind het niet zo'n probleem

• Slagroom
Ja dat is zo... wel makkelijk:) dank je:)

• JMW761
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 12:06
Waarom zou dat niet kunnen? je moet alleen even je apache compilen met Mod_bandwidth...dan heb je geloof ik garantie meer..maar is dat belangrijk? je kunt zo die backup cd-rom erin duwen en hij doet weer precies wat ie altijd deed, toch?
Pagina: 1