iemand nog ervaringen met NFS MCO?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Na het grote beta Motor city online otpic heb ik niks meer over deze game gehoord... Zijn er nog mensen die het hier spelen en is het wat?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:57
Ik denk niet dat er hier mensen zijn die er 25 piek per maand voor over hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 13:35
Op isonews heb ik het nog niet gezien... Het is dacht ik nog niet gecrackt, dus nog niet gereleased door een groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 10:49

Type-R

One Minute Shakin

MCO is al uit hoor, maar cracken heeft weinig zin, je kan toch niet spelen zonder betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Lol, dit spel is dus echt een flop

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wie is er dan ook gek genoeg om 25 piek per maand te betalen? Wat biedt MCO nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:03

markvt

Peppi Cola

Op zondag 25 november 2001 20:29 schreef Hermen het volgende:
Maar wie is er dan ook gek genoeg om 25 piek per maand te betalen? Wat biedt MCO nou?
multiplay tegen betaling :+

Voor de rest ook nix boeiends volgens mij.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb met veel plezier de beta versie in totaal 30 uur gespeeld, dus ik hoef het hele spel niet meer :P

ik was een van de eerste die de beta versie van EA thuis kreeg gestuurd, was wel cool, maar toen was het nog exclusief, later kon ineenkeer iedereen zomaar die beta downloaden of bestellen.

het is zeker een erg cool spel. de graphics-engine komt van NFS High Stakes en het spel ziet er dus veel minder mooi uit als NFS Porche. het speelt ook een stuk sneller als Porche. De wagens zijn cool, de muziek is fantastisch, en de sfeer die het spel uitstraalt is ook dik in orde, maar toch mist dit spel naar mijn mening een beetje diepgang. Het is wel leuk enzo, tegen andere mensen via internet racen, maar na een tijdje gaat de lol er toch vanaf, in tegenstelling tot het spelen van bijvoorbeeld first person shooters over internet.

Mijn mening is dan ook dat je dit spel beter kunt laten liggen voor die 25 piek per maand. Als je 1x 100,- moest betalen en dan zoveel online kon spelen als je wilt, dan was het al meer de moeite waard.
Pagina: 1