Toon posts:

Met Xp pro inloggen op NT4?? lukt niet....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar,
ik heb alles ingesteld, en vervolgens doorloop je de home networking wizzard, en op het laatst vraagt ie of ie een gebruiker mag toevoegen, en vervolgens krijg je de melding dat er geen vertrouwensrelatie is vastgesteld.
Hij ziet de pc's trouwens wel perfect enzo, maar ik kan ******* niet inloggen!!!!!

kan iemand me helpen,

en ja :D ik heb de search gebruikt, maar daar kon ik niets vinden wat precies mijn probleem was:)

Verwijderd

hier zul je vast wel al rekening meegehouden hebben maar goed: Als je een user de rechten geeft om ehh in te loggen op je systeem, heb je hem dan wel de richts gegeven om te lezen en/of te schrijven?

Verder is het mij ook absoluut niet gelukt om een netwerk tussen XP en 2k in te stellen....
good luck

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
heb je die xp bak al aangemaakt in de servermanager?
gebruik een admin account op die xp bak aan het domein te joinen. Maak eventueel een trustrelatie met die xp bak..is geloof ik ook in de servermanager en anders in de usermanager..Suc6

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 13:22 had bartmen het volgende onderschrift:

Hoi meisje, heb je last van muizen in je buik? Nee? dan heb je een goede poes! | Ik vroeg pas aan een meisje:"Wil je met me zoenen". Ze zei:"nee". Toen zei ik..:"maar ik ben toch ook niet zo kieskeurig!". >:)
Viezerik.