n.a.v [topic=321819/1/25] heb ik toch een vraag.
Want ik heb sterk het vermoeden dat GoT zorgt voor veel dataverkeer bij mij.
Telkens als ik op GoT zit krijg ik [soms] dus veel dataverkeer.
Ik heb al mijn actieve Internet vensters afgesloten toen het gebeurde, maar ook ICQ en MSN het helpt niets
Tevens geen firewall melding, hieronder staan wat screens
Hier heb ik dus veel dataverkeer, let ff op de pijl

Dataverkeer gestopt, waar is poort 4690 gebleven
zie ook plaatje 1 met het pijltje

Server heb ik gecontroleerd geen "vreemde" verbinden staan open.
Het is telkens wanneer ik op GoT zit, dat soms spontaan dataverkeer ontstaat ook met de actieve vensters dus uit.
Tsja wat is er aan de hand ? want ik heb er geen last van op andere sites alleen op GoT.
Dataverkeer duurt ongeveer 2 á 4 minuten en in die tijd wordt er behoorlijk wat data verzonden.
Virussen heb ik ook niet, firewall staat goed ingesteld..
Ik heb dus ff hier mijn vraag gesteld omdat hier meer mensen van de crew aanwezig zijn en die mij waarschijnlijk meer info over dit vreemde gebeuren kunnen geven.
Want ik heb sterk het vermoeden dat GoT zorgt voor veel dataverkeer bij mij.
Telkens als ik op GoT zit krijg ik [soms] dus veel dataverkeer.
Ik heb al mijn actieve Internet vensters afgesloten toen het gebeurde, maar ook ICQ en MSN het helpt niets
Tevens geen firewall melding, hieronder staan wat screens
Hier heb ik dus veel dataverkeer, let ff op de pijl
Dataverkeer gestopt, waar is poort 4690 gebleven
Server heb ik gecontroleerd geen "vreemde" verbinden staan open.
Het is telkens wanneer ik op GoT zit, dat soms spontaan dataverkeer ontstaat ook met de actieve vensters dus uit.
Tsja wat is er aan de hand ? want ik heb er geen last van op andere sites alleen op GoT.
Dataverkeer duurt ongeveer 2 á 4 minuten en in die tijd wordt er behoorlijk wat data verzonden.
Virussen heb ik ook niet, firewall staat goed ingesteld..
Ik heb dus ff hier mijn vraag gesteld omdat hier meer mensen van de crew aanwezig zijn en die mij waarschijnlijk meer info over dit vreemde gebeuren kunnen geven.