The devil is in the details.
Localhost is where the heart is
Alles staat op die site hoorOp zondag 25 november 2001 12:41 schreef Xsion het volgende:
heeft iemand dat tooltje nog?
als het de kenmerken heeft van een echte retail (3,6 ns geheugen enzo) dan kan er niet veel fout gaan hoor. Want die kaarten kunnen best standaard op 275/275 draaien hoor, alleen kwamen ze niet helemaal goed uit de testOp zondag 25 november 2001 12:57 schreef SilentStorm het volgende:
De LE is eig een soort 'mislukte' retailkaart (voldoet niet aan alle kwaliteitseisen). Als je m nu laat denken dat ie wel een retail is, kun je dr op eigen risico iets mee beschadigen.
Anoniem: 32457
Ja, dat betekent misschien dat ze wat betere cooling nodig hebben. Ik ga waarschijnlijk ook een 8500 OEM kopen, en hem dan overklokken naar 275\275.. moet wel te doen zijn. Maar wat maakt die bios flash dan uit?Op zondag 25 november 2001 13:04 schreef Marc00 het volgende:
als het de kenmerken heeft van een echte retail (3,6 ns geheugen enzo) dan kan er niet veel fout gaan hoor. Want die kaarten kunnen best standaard op 275/275 draaien hoor, alleen kwamen ze niet helemaal goed uit de test
Die bios zorgt er voor dat de LE versie denkt dat ie de retail is en dus altijd standaard op 275/275 staat en dus niet op 250/250Op zondag 25 november 2001 13:30 schreef Reino het volgende:
[..]
Maar wat maakt die bios flash dan uit?
Anoniem: 12953
Ja en bij de meeste heeft dat ding niet eens zien. Bij mij bijv. Kan nog steeds 'maar' tot 265/265 overclocken. I don't care.Op zondag 25 november 2001 13:37 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Die bios zorgt er voor dat de LE versie denkt dat ie de retail is en dus altijd standaard op 275/275 staat en dus niet op 250/250
Anoniem: 16867
Op zondag 25 november 2001 13:51 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Ja en bij de meeste heeft dat ding niet eens zien. Bij mij bijv. Kan nog steeds 'maar' tot 265/265 overclocken. I don't care.
Je moet ook wel een ECHTE retail hebben die verkocht is als LE versie, dus hij moet 3,6 ns geheugen hebben enzo. (kijk maar eens wat er op die site staat)Op zondag 25 november 2001 14:06 schreef GriFFF het volgende:
Hee dat flashen naar 275/275 werkt niet maar ik krigj em wel via powerstrip op 274/267.. zonder artefacts in 3dmark2001 of iets anders
Anoniem: 13843
O ja?Op zondag 25 november 2001 13:04 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Alles staat op die site hoor
[..]
Unfortunate for all owners of a ATI Radeon 8500/8500LE card, I received a email from ATI - Germany that I should immediate remove the flashtool that I made from download from this page!
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
shitOp zondag 25 november 2001 15:44 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
O ja?
[..]
Das matig, ik heb um zelf ook niet
Wat bedoel je met niet helemaal goed uit de testOp zondag 25 november 2001 13:04 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Alles staat op die site hoor
[..]
als het de kenmerken heeft van een echte retail (3,6 ns geheugen enzo) dan kan er niet veel fout gaan hoor. Want die kaarten kunnen best standaard op 275/275 draaien hoor, alleen kwamen ze niet helemaal goed uit de test
Laat hem dus lekker op 260 staan. haal trouwens 7700 nu.
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Regel jij nog die grote inkoop aktie?
IK wil nl wel een retail.
Could not erease flash
Weet iemand wat dit betekend ???
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Anoniem: 12953
Ik heb ok Hynix 3,6ns geheugen ofzoOp zondag 25 november 2001 15:42 schreef Marc00 het volgende:
[..]
[..]
Je moet ook wel een ECHTE retail hebben die verkocht is als LE versie, dus hij moet 3,6 ns geheugen hebben enzo. (kijk maar eens wat er op die site staat)
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Je loopt zeker een beetje achterOp zondag 02 december 2001 00:32 schreef MartNL het volgende:
Marco
Regel jij nog die grote inkoop aktie?
IK wil nl wel een retail.
thnxOp zondag 02 december 2001 13:35 schreef klaasbram het volgende:
Nou voor de mensen die de flasher willen hebben heb ik een link in mijn sign. Op de pagina die dan de geopend wordt staat ook een backup van de index en faq pagina van John Hoek.
Anoniem: 2211
Leuk jongen dat je terug bent op dit forum. Ik had indertijd nog serieus overweegt om met je aankoopactie mee te doen. Maar je was zooooo traag!
Nu je een man bent(staat in je sig) , of je het in ieder geval denkt te zijn (Offtopic; een wippie met een meisje maakt je nog geen man
Waarom ik dat zeg? OMDAT JE GEWOON NIET DE MOEITE HEBT GENOMEN OM MIJN SITE TE LEZEN! Potverdikkemes nog eens aan toe zeg...
Op mijn site is de flashtool zelf inderdaad niet meer te downloaden, maarre als je de moeite had genomen om de brief van ATI te lezen en daar onderaan die knoert van een link-button 'Back to the Download Page' aankikt, kom je gewoon op een mirrorsite uit die officieel mijn tooltje host!
Ps. dit had je ook op het forum Radeon topic kunnen vinden en bijv. op het forum van www.rage3d.com.
Voortaan beter lezen en erover nadenken ja, voordat je post.