Toon posts:

[RTCW] Maps maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het al mogelijk om maps te maken voor RtCW? En als dat niet zo is, weet iemand misschien wanneer wel?

Ik heb die 8 MP-maps al wel gezien... :'(

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
et zijn idd weinig maps ja,
het is gebasseerd op de Quake 3 Arena Engine dus volgens mij kan je gewoon leveltje maken met Quake 3 Arena editor... Hoe die ook mag heten :)

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

misschien later met worldcraft, of nu al?

BF1: Don-Panio

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Zal het niet IETS anders moeten met al die objectives in de MP maps?

dunno

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-11 16:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

waarschijnlijk met q3radiant

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
misschien komen ze nog over de brug met een eigen aangepaste editor... ik ben die 8 maps onderhand al een beetje zat :(

Verwijderd

Met een aangepaste versie van qeradiant komen ze zeker anders zul je nooit met een engineer muren en objecten kunnen opblazen.

Zelf kun je al met Q3radiant een basis voor een map maken met de textures van RTCW. Ik denk er zelf over om een kasteel map/level te maken en omdat RTCW op de team arena engine draait kun je lekker grote levels maken.

Verwijderd

jullie lullen gewoon dat je jullie de 8 maps al zat zijn. Ik was van 15 sept tot nu die MP test niet zat ,en vind het nu nog leuk. Ten tweede het spel is nog niet eens uit en jullie zijn het al zat. Volgens mij kunnen jullie het gewoon niet, en zijn teamkillers :( En ja je kunt met die rotzooi van Quake 3 lvl maken. Neem bijvoorbeeld Generator level eerste unofficiele mp level. Kun je krijgen op www.tramdesign.cjb.net. Moet je wel de full versie hebben.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-11 16:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

kingofhill: doe eens effe rielekst man! Waarom loop je ze nou uit te schelden, hebben ze jou wat misdaan ofzo :? Staat een van de icoons je niet aan :? Of ondertitel/sig :? Wat is je probleem :?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

ik denk dat ie in zijn maandelijkse periode zit ofzo >:)

BF1: Don-Panio

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 19:01 schreef kingofhill het volgende:
jullie lullen gewoon dat je jullie de 8 maps al zat zijn. Ik was van 15 sept tot nu die MP test niet zat ,en vind het nu nog leuk. Ten tweede het spel is nog niet eens uit en jullie zijn het al zat. Volgens mij kunnen jullie het gewoon niet, en zijn teamkillers :(
Waarom ik het zat ben? Alle levels komen op hetzelfde neer: blaas "x" op, steel "x", vlucht naar "x" of neem "x" over. En dan nog met al die n00bs die goud stelen en doelloos ronddwalen omdat ze niet weten waar de vrachtwagen staat |:(

Dat kan ik veel beter! :P

Verwijderd

http://www.wolfensteinx.com/mapping.shtml

Quotje:
Mapping Section

Here are some primary files you can use to start some mapping for Wolf!

Because the official tools are not released yet you cannot create a map with objectifs or other Wolf specific goodies in your maps BUT that does not mean you cannot start to plan how to create the map. In fact you can start doing your maps using the latest version of QERadient (that supports terrain) and your good to go!!

How to Create Terrain maps (Zip)
QERadient Manual (Zip)
QERadient Tools

Once the official tools are out they will be listed here!
:)

Verwijderd

maar is die map generator ook met zo`n quake editor gemaakt :? want die map is wel onofficeel ...
Pagina: 1