Toon posts:

Weten jullie een goede combi voor mij??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus nieuwe speakers namelijk 4.1 niet 5.1 want ik heb geen dvd speler. En ik wil een nieuwe geluidskaart want die van mij ondersteunt geen 4 boxen. Maar er staat wel op de doos 3d surround maar dat zal wel niet klopen het is een PnP 3D Sound Card .
Of weten jullie setjes ik ken alleen die van creative 2200+live.
Mijn budget is iets van 500 gulden maar als het echt goed is 600 gulden. Ik gebruik mijn boxen voor mp3jes tv kijken en soms een spel en wat divxjes.
En ja ik weet ik heb al wat eerder gepost maar geen antwoord gekregen en dus heb ik zelf maar een beetje gezocht maar ik ben een beetje een leek.
tnx als je eindelijk post

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Ik beperk me ff tot PC speakers.

De Videologic Sirocco crossfire is dus helaas boven je budget. Je zou kunnen gaan voor de Altec Lansing ADA 885, voor 499. Niet echt supergoed, maar wel veel speaker (en geluid) voor het geld. Logitech maakt tegenwoordig ook best aardig spul. En verder zijn er tig Creative of Labtec modellen.

Anders kijk eens naar wat "test" sites, bv:
http://gamespot.com/gshw/filters/0,12822,6018753,00.html

Het vervelende is dat je PC speakers nooit echt zelf eerst kan beluisteren. Maar ja het bijven meestal toch maar PC speakers.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel met 500 á 600 gulden ook een nieuwe geluidskaart want ik heb er een die niet 4.1 ondersteunt. Dus de boxen moeten ongeveer 300 á 400 gulden zijn maar dat hangt van de prijs van de geluidskaart af. Maar ik heb er al een gezien voor 100 gulden met 4.1 ondersteuning van terratec. Bij vobis

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

De meeste geluidskaarten hebben een analoge voor en achter uitgang (dus 4 kanalen). Terratec is best ok.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn geluidskaart staat er niet bij of ie 4 kanalen heeft dus zal ie het wel niet hebben