printer?

Pagina: 1
Acties:

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Mijn pa wil een nieuwe printer. (onze oude deskjet 690c heeft te veel kuren). Nu zag ik op internet 2 leuke gevalletjes staan.

De hp 845c 239 pieken photoret II, 8ppm, 600*1200 kleur
De hp 920c 289 pieken photoret III, 9 ppm, 1200*2400 kleur

Ik had al gezocht maar kon geen review vinden van de 920c.

Welke zouden jullie nemen (prijs/kwaliteit)? Of zijn er nog andere hele cewle printers in die prijsclasse?

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

920 drukt is scherper af bij foto's.
Verder kijken hoe duur de cartriges zijn en of ze makkelijk te verkrijgen zijn namelijk.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
en de 930? wat is het verschil tussen de 920 en 930?

• [911]
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:34
Voor zover ik weet is alleen het verschil dat hij sneller uitprint.

Ik heb zelf nu wel problemen met mijn hp 920c.

Het is verder wel een printer die ik kan aanraden

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik zou voor de 920 gaan, de 845 is gewoon een stukkie langzamer en de printkwaliteit is ook minder.
Hp Cartridges zijn wel achterlijk duur trouwens.
Ondanks dat heb ik zelf ook een HP hoor (PSC 950).

De 920 dus.

edit: de 920 is trouwens ook een stukje stiller als de 845 :)

Verwijderd

Ik heb een HP850C gehad drie jaar geleden en die printte uitstekend. Maar de nieuwe serie zal nog wel een stuk beter zijn dus dat is niet echt het probleem. Maar die doorvoer slaat alleen op het kale transport werk van het papier, ga er nu niet vanuit dat ze sneller zijn als je even a4 kleur afdrukt etc etc. Maar de ellende zijn de peperdure cartridges van HP. Sinds 1 jaar staan hier nu een BJC 3000 die steeds wordt nagevuld en werkelijk stukken goedkoper is met inktverbruik. Verder werk ik ook met een Epson Stylus Color 690C En ik doe zelf veel grafisch werk op fotopapier, en dat ziet er gewoon goed uit. Ben nog al een zeikerd want ik kom uit de drukkerswereld vandaan vanachter een offsetpers. Maar persoonlijk gaat mijn idee uit qua afdrukken als eerste naar HP dan Epson en daarna Canon. Met het verschil dat Epson en Canon goed werken met alternatieve inkten en daar doen we het toch voor. :)
Pagina: 1