[C#] Antechinus editor

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:03
Ik weet niet of dit hier de beste plaats is voor dit topic, indien niet, dan verplaats je hem maar.

Onlangs heb ik de .NET SDK gedownloaded omdat ik wou beginnen C# te leren. Ik had ook een editor nodig en ik kwam terecht bij de Antechinus C# editor. (Als je zoek in google op C# editor, is het bijna al Antechinus wat de klok slaat).
In het begin werkte dit goed. Ik startte de editor op, hij vroeg mij om een user-name en registratie code en ik gaf TRIAL en TRIAL in. Daarmee kon ik verder.
De dag erna dacht ik een betere editor gevonden te hebben. Ik uninstallde die Antechinus editor en zette die andere erop. (Waarom ik die Antechinus eigenlijk ge-uninstalled heb... :? |:( ) Dit bleek echter toch geen betere editor te zijn en ik ging weer verder doen met die Antechinus.
Ik installeerde hem dus maar bij het opstarten vroeg hij me weer die username en dat passwoord. Ik weer TRIAL en TRIAL invoeren maar dit werkte niet meer. Ik moet blijkbaar iets anders ingeven nu.

Is er nog iemand die diezelfde problemen heeft tegengekomen en dit heeft kunnen oplossen? Ik heb in m'n registry al gezocht naar bepaalde sleutels die misschien niet verwijderd werden maar niets gevonden.
Of weten jullie misschien nog een editor die gratis te downen is?

https://fgheysels.github.io/

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Er zijn genoeg gratis editors en dit lijkt mij teveel op een warez-request dus dicht.

Dit topic is gesloten.