just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
em... wat bereik je met het vergroten van je hunkmeg (?) eigenlijk? kheb ff geen idee.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
je geeft aan dat je meer geheugen toewijst aan het spel, dus neem ik aan dat hij minder met de harddisc hoeft te swappen.
btw standaard staat deze waarde op 72
je kunt ook dmv com_soundmegs meer geheugen toewijzen aan de geluidsbuffer
btw standaard staat deze waarde op 72
je kunt ook dmv com_soundmegs meer geheugen toewijzen aan de geluidsbuffer
ik heb het ook.
75% doet ie niet, minder wel.
je kan nu rtcw niet meer opstarten <- das denk ik je probleem?
wat je daarvoor doet is de de main dir in je rtcw dir gaan. daar het bestand wolfconfig.cfg openen, en daar ff zoeken naar com (of hunkmegs, wat dan ook), daar staat de door jou ingestelde waarde achter. die moet je ff lager zetten, dan kan je weer spelen.
(als dit niet je probleem was, zeg het dan ff)
75% doet ie niet, minder wel.
je kan nu rtcw niet meer opstarten <- das denk ik je probleem?
wat je daarvoor doet is de de main dir in je rtcw dir gaan. daar het bestand wolfconfig.cfg openen, en daar ff zoeken naar com (of hunkmegs, wat dan ook), daar staat de door jou ingestelde waarde achter. die moet je ff lager zetten, dan kan je weer spelen.
(als dit niet je probleem was, zeg het dan ff)
ik kan wel opstarten, hoor, door de safe modus in te gaan reset ie al de waardes weer.
ik vind het alleen vreemd dat ik die waarde niet hoger krijg dan 150, terwijl ik 768 MB geheugen heb, thats all
ik vind het alleen vreemd dat ik die waarde niet hoger krijg dan 150, terwijl ik 768 MB geheugen heb, thats all