nogmaals: voodoo rush en XP -> tv-out

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
door een misverstand gesloten: [topic=329637/1/999]

ik kan dus van iemand een voodoo rush overnemen. Deze wil ik ALLEEN gebruiken voor de tv-out, omdat mn geforce geen tv-out heeft. En aangezien er geen officiele XP/2000 drivers voor die voodoo rush zijn is mijn enige vraag: Werkt onder winXP de TV-OUT van deze kaart? Of is de onofficiele driversupport beperkt tot de primaire 2D functies van de kaart :?

• Palomar
  • Niet online
* KICK

ik kan de kaart helaas niet eerst testen omdat ik hem via 2dehands.nl van iemand kan overnemen.. iemand nog een idee of ie zal werken onder XP? Het gaat me dus alleen om de tv-out om wat filmpjes op tv te kijken. opengl, glide e.d. hoeft niet want dat heeft mn geforce wel :P
Ik heb de onofficiële XP/2000 drivers ook al gedownload in de hoop dat er een readme oid bij zit maar dat zit er niet bij en ik kan er niet wijzer uit worden of de tv-out ondersteund wordt..

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Een voodoo rush kaart?

Zo 1 heb ik ook nog wel liggen!
Waarom verkoop je je Geforce kaart niet en koop je een andere Geforce kaart met tv out, want zo'n rush is echt niks!

• Palomar
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 20:28 schreef Binnetie het volgende:
Een voodoo rush kaart?

Zo 1 heb ik ook nog wel liggen!
Waarom verkoop je je Geforce kaart niet en koop je een andere Geforce kaart met tv out, want zo'n rush is echt niks!
ja, maar ik heb die gf2gts net 3 maanden.. vind het zonde om hem nu al te verkopen.. meer dan 250 krijg ik er vast niet voor = 100 piek verlies.. ik had toen meteen maar een met tv-out moeten kopen maar ik dacht dat ik dat toch niet zou gebruiken |:(
Maar het is idd wel de beste oplossing.... maar ik zoek eerst nog ff naar een goedkoop pci kaartje met tv-out.. het is toch alleen voor dvd/divx films enzo..

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
zoals die andere gesloten is met de rede dat er geen officele Drivers uitzijn voor De voodoo 1 enzovoorts...dus je hebt eigenlijk geen kans dat je die aan de praat krijgt als ik jouw was ...ik heb hier er ook eentje liggen...een 6mb voodoo Rush met veel uitgangen...en die heb ik helemaal niet aan de praat gekregen...maar ik vind dat kaartje eenb eetje...Cheap...slecht beeld onder win98...ook op tv...geef mij maar Gf2 met Tvout ofzow

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter