Uit de hand gelopen bootprob...

Pagina: 1
Acties:

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Ok, eerst had ik dat ik alleen niet in windows kwam...

Alleen nu, een paar uur later wilde ik hem weer opstarten voor een clean install....en er gebreurt niets, op het beelscherm krijg ik niets te zien oid. Ik hoor ook niet, dat de floppydrive begint te kraken als ik er een floppy indoe...Het enige wat ik hoor is eeen opspinnende hd en wat fans die beginnen te lopen..

voor de rest: NIETS

Heb ik hier nu toch te maken met een kapotte hd? of is er iets anders dat ik kan doen ipv de fabrikant bellen!?

Help! :o

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• blinkymichiel
Niemand !? :(

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Op zondag 25 november 2001 11:20 schreef blinkymichiel het volgende:
Ok, eerst had ik dat ik alleen niet in windows kwam...

Alleen nu, een paar uur later wilde ik hem weer opstarten voor een clean install....en er gebreurt niets, op het beelscherm krijg ik niets te zien oid. Ik hoor ook niet, dat de floppydrive begint te kraken als ik er een floppy indoe...Het enige wat ik hoor is eeen opspinnende hd en wat fans die beginnen te lopen..

voor de rest: NIETS

Heb ik hier nu toch te maken met een kapotte hd? of is er iets anders dat ik kan doen ipv de fabrikant bellen!?

Help! :o
volgend mij is het niet de hd want heb zelf een tijd terug een systeemgehad met een kapotte hd en dat systeem starte gezoon op. kreeg het beeld ook te zien, hij telde het geheugen en vond de deteils van de hd en daarna deed het systeem niets meer.

weet je zeker dat je videokaart niet kapot is en je diskette station uitstaat bij het booten?

anders heb je misschien wel kans dat het je mobo is

ik hoor het misschien wel
mzzl

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• blinkymichiel
Ik kan niet eens meer in de bios komen...

me vid kaart is het niet, want soms krijg ik nog een vaag knipperend wit streepie linksbovenaan me scherm te zien...

Maar eerst had ik dus dat hij alleen me primaire hd niet herkende en dat ik niet van de hd kon booten...maar bios kon ik nog wel in...

Nu kan ik helemaal niets meer

Verwijderd

hmmzz... dat klink als wat ik vorig jaar had met mijn oude moederbord wat nu aan de muur hangt.

bij mij waren het symptonen van het langzaam overlijden van mijn moederbord. (Tja.. weetikveel dat je geen GeForce op een mobo met LX chipset mag rossen... |:( )

ik wil je niet op de kast jagen ofzo, maar houd er rekening mee dat er gewoon iets kapot (aan het gaan) is.

Verwijderd

heb je je bios al gereset. gewoon ff met jumpertje doen. staat wel in je handleiding. Ik heb ook wel eens dat ik heb zitten klooien met mijn multiplier en dan reboot en er ook helemaal niets gebeurt. ff resetten en het werkt weer hoop ik voor je.. suc6

• blinkymichiel
Hmmz, ik ga dan vanavond maares zo'n bios resetje uitvoeren..

anders, als dit ook nie werkt zal ik maares de fabrikant belluh :P

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Op zondag 25 november 2001 16:46 schreef blinkymichiel het volgende:
Hmmz, ik ga dan vanavond maares zo'n bios resetje uitvoeren..

anders, als dit ook nie werkt zal ik maares de fabrikant belluh :P
zit er nog garantie op dan?

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• blinkymichiel
Het apparaat is nog geen jaar oud...lees zo'n 6 maanden...

Maareh, ik heb de handleiding van de asus a7v doorgelezen, maar ik zie nergens zo'n bios reset knopje...

Ik denk dat dit nu meer de kant op gaat naar een algemeen hardware foutje en niet zozeer een hd prob...

Dus als een modje hem naar de algemene hardware section wil verplaatsen...

• blinkymichiel
Mwaaah

Ik had dus de pc van binnen ff bekeken...en op ze zij opgestart...doet hij het, hij boot weer naar dos!

Dus ik weer dichtschroeven en rechtop zetten...weer booten...en floep, weer hetzelfde probleem!!

Dus ik heb windows er maar opnieuw opgezet met de pc op z'n zij, en nu werkt alles weer!

Damn, wat zijn pc's toch vaag :P In ieder geval, tnx for everything!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

TTLCrazy

Listen to Frankie

dus je kan je pc nu alleen maar gebruiken terwijl die op zijn zijn staat ?

is nie echt handig denk ik, ik zou er gewoon mee terug gaan naar de fabrikant. Ik bedoel, daar is garantie voor.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• blinkymichiel
Neee, hij doet het nu ook weer als ik hem 'normaal' zet

erg vaage shit dus allemaal ;P

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

hmm idd vaag, maar is misschien wel een verklaring voor... namelijk dat er een stekkertje of een snoertje van je voeding een beetje los zit en door de druk als je hem op z'n zij legt zeg maar WEL contact maakt. Dat zou heel goed kunnen... check dit maar eens na voor de grap anders zit je straks weer met hetzelfde probleem :(

Hoi

Pagina: 1