Ik wil mijn pc een beetje overklocken. Nu heb ik gistern wat geprobeerd alleen ging dit niet helemaal goed. Ten eerste geeft mn bios een temp aan van 47 graden en asusprobe een temp van 57 welke moet ik geloven en is dit een goede temp om te ocen en waar moet ik echt stoppen?
Vroeger werkt bij mij mbm gewoon zonder problemen. Nu heb ik hem net weer gedownd maar hij doet het niet meer. Bij "should display board sensor" kan ik alleen maar uit none kiezen. Maar vroeger deed hij het wel hoe kan dat? Want ik vin mbm beter als asusprobe.
Hoe kan het dat als ik overclock (bv als ik hem op 1407 heb staan) dat dan mn ifeel usb muis het niet meer doet?
Ik heb een Asus a7v266, amd athlon 1400, logitech ifeel mouseman
Vroeger werkt bij mij mbm gewoon zonder problemen. Nu heb ik hem net weer gedownd maar hij doet het niet meer. Bij "should display board sensor" kan ik alleen maar uit none kiezen. Maar vroeger deed hij het wel hoe kan dat? Want ik vin mbm beter als asusprobe.
Hoe kan het dat als ik overclock (bv als ik hem op 1407 heb staan) dat dan mn ifeel usb muis het niet meer doet?
Ik heb een Asus a7v266, amd athlon 1400, logitech ifeel mouseman
.