Toon posts:

amoisonic dvd speler, 399,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Staat op de HCC voor 399,-. Ik heb m'n oom al opdracht gegeven deze te kopen aan 't eind van de middag - mits het 't model is met 5.1 uitgangen, hopelijk gooien ze em dan in de kortingen. Er zijn vast nog wel meer goedkope DVD spelers maar ik heb deze gekozen omdat de 'catalogusprijs' F649,- was, en hij erg goed uit de DVD.nl review kwam, en ook (samen met de Lennoxx) de favoriet van de reviewer was.

Het enige probleem is de chroma bug, maar daar zit ik niet zo mee. Wat zijn jullie ervaringen met deze CD speler? Ik weet het model niet, alle Amoisonic DVD spelers zien er namelijk exact 'tzelfde uit van buiten. Vergeten te vragen. :(

Verwijderd

Topicstarter
Niemand heeft de Amoisonic? Jammer. :(

Verwijderd

Ik heb een Amoisonic 8506F, deze heb ik nu een half jaar, en bij mij speelt hij echt alles, ook VCD en SVCD worden goed afgespeeld? Mp3 afspelen doet hij wel goed alleen de bediening hiervan is niet zo fantastisch. En de speler ziet er een beetje goedkoop uit, maar voor de rest ben ik er super tevreden over.
Maar je moet maar eens kijken op http://www.dv-rec.de/ daar staat een goede review van deze spelers met de voor en nadelen.