w00t
Zou idd wel goed zijn, kunnen we alvast wennen. Anders is de overgang natuurlijk ook weer zo groot.
Verwijderd
Jo Mark, alles flex?Op zondag 25 november 2001 10:52 schreef Mark Timmer het volgende:
1 januari misschien![]()
Verwijderd
Volgens mij is het niet gedubbelprijsd, omdat er niet zoveel ruimte voor is, zodat de mooie tabel vern**kt wordt. Op 1 januari zullen alle prijzen wel omgezet worden en zal je alleen nog de euro zien.
Uhm nee, da's niet handig. Vanaf januari alleen euro's en geen guldens meer is handig. Iedereen kan nu toch wel omrekenen.Op zondag 25 november 2001 14:54 schreef Aikeleer het volgende:
Mij lijkt 't handiger om rond Januari gewoon dubbelteprijzen, voor de niet-rekenwonders
Virussen? Scan ze hier!
Ja maar is er dan wel controle op de eventuele verhoging van de prijs, want is is eigelijk het doel hiervan.
w00t
Verwijderd
Nou wil ik wel ff weten hoe jullie dat veranderen van plan zijn....is er iets van een script daarvoor, of wordt gewoon 1 sleutel in de database verandert? Of nog wat anders?
gewoon:
$prijs = $prijs * eurokoers
en klaar is kees (of Femme, Kees bemoeit zich met andere dingen
)
$prijs = $prijs * eurokoers
en klaar is kees (of Femme, Kees bemoeit zich met andere dingen
LOL 
De leveranciers die zich niet aan de omrekening houden krijgen boze users op hun dak, zo zit het. Als de prijs op de site hoger is dan die in de pricewatch hebben ze niet eerlijk omgerekend.
De leveranciers die zich niet aan de omrekening houden krijgen boze users op hun dak, zo zit het. Als de prijs op de site hoger is dan die in de pricewatch hebben ze niet eerlijk omgerekend.
Pagina: 1