Abit KT7 en Tbird 1400 200MHz

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:07
Ik ben gisteren naar de HCC geweest en wilde een Tbird 1400 200MHz kopen. Niet gevonden ;(. Gistron verkocht ze altijd maar heeft ze sinds een tijdje van de site gehaald. Weten jullie nog andere winkels waar ze ze verkopen?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
2x :7

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:15
Ik heb deze vraag verleden week ook gesteld.

Ik ben vrijdag naar de HCC geweest omdat ik er ook een zocht.
Ik heb op de HCC echt overal gevraagd en kwam toen bij een stand die nog 1 1300 had.
Echt ongeloofelijk hoe moeilijk daar aan te komen is zeg.
Uiteraard heb ik hem genomen, hij koste me 360,- gulden.
Tevens had ik vooraf alle winkels van pricewatch en een paar prijsvergelijkingssites al gechecked.

Ik wilde 1.4 maar ben nu zeer blij dat ik alsnog die 1.3 gevonden heb :)
Denk dat ik hem maar ga oc-en.

In ieder geval veel succes :)

Specs

Verwijderd

Ik kon geeneens een 1.3 meer vinden, dus heb ik maar een 1.2 gekocht. Deze loopt nu op 1,43.

• Blue-Bird
Maar is het mogelijk om een 266Mhz tbird te kopen, te unlocken en dan de multiplier op 5 zetten, waarna hij op 1400MHz loopt? Ik lees allemaal berichten hierover die elkaar tegenspreken...

• Le_Freak !
Ik weet niet wat vooor mobo jij hebt maar ik heb een Abit KT7-raid en was even bij de tweakers stand langs geweest om te vragen of dat kon.
Want net zoals jij hoorde ik van de 1 dat het wel kon en van de ander weer niet.
Volgens (meerdere) tweakers die daar aan het oc-en waren was het niet mogelijk.
Het zou eventueel wel mogelijk zijn maar dan zou het mobo niet stabiel genoeg meer draaien.

Ik mag dus in mijn handjes knijpen als ik het zo lees.

*ps. Hoe heb jij hem eigenlijk overgeclockt tellie ? ?

Specs

• Blue-Bird
Op zondag 25 november 2001 09:56 schreef Le_Freak ! het volgende:
Ik weet niet wat vooor mobo jij hebt maar ik heb een Abit KT7-raid en was even bij de tweakers stand langs geweest om te vragen of dat kon.
Want net zoals jij hoorde ik van de 1 dat het wel kon en van de ander weer niet.
Volgens (meerdere) tweakers die daar aan het oc-en waren was het niet mogelijk.
Het zou eventueel wel mogelijk zijn maar dan zou het mobo niet stabiel genoeg meer draaien.

Ik mag dus in mijn handjes knijpen als ik het zo lees.

*ps. Hoe heb jij hem eigenlijk overgeclockt tellie ? ?
Ik heb een Abit KT7 zoals in de topictitel staat :)

• Le_Freak !
yep, je hebt gelijk :)

Het is nog vroeg he :)

Specs

Verwijderd

Ik heb ook KT7 en hij staat op 12above*110 in de bios. Maar in windows (sandra en wcpuid) wordt 12.5 * 115 aangegeven. Draait stabiel. Ik heb net 5 maal 3dmark2001 achter elkaar gedraait en geen probs.
Idle 48 graden.
Stressed 55 graden.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:14

peeweeherman

energieleverend.nl

Mijn 1200/266 krijgt ook altijd een hogere snelheid dan geselecteerd in de bios. (behalve bij 12*100) Verder heb ik er niets voor hoeven doen om te unlocken.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 09:50 schreef hkersting het volgende:
Maar is het mogelijk om een 266Mhz tbird te kopen, te unlocken en dan de multiplier op 5 zetten, waarna hij op 1400MHz loopt? Ik lees allemaal berichten hierover die elkaar tegenspreken...
Dat werkt niet, nee.

Flash de 64 versie BIOS, die stelt de CPU aansturing vanzelf beter in. Ik kan nu stabiel op 1,78 VCore 13x101+9=1425 Mhz draaien. Dat ging met eerdere BIOS versies echt niet. :)

(KT7-RAID met TB1333/266 @ 1425 Mhz)

//edit
PS alles op een 13x multiplier had hier eerst Vcore van 1,85 volt en hoger nodig, Pfffhh)

• Blue-Bird
Op zondag 25 november 2001 10:48 schreef Hooi het volgende:

[..]

Dat werkt niet, nee.

Flash de 64 versie BIOS, die stelt de CPU aansturing vanzelf beter in. Ik kan nu stabiel op 1,78 VCore 13x101+9=1425 Mhz draaien. Dat ging met eerdere BIOS versies echt niet. :)

(KT7-RAID met TB1333/266 @ 1425 Mhz)

//edit
PS alles op een 13x multiplier had hier eerst Vcore van 1,85 volt en hoger nodig, Pfffhh)
Dus jij hebt een KT7 bord met een 266MHz tbird erin? en alles werkt? Dus ik zou ook gewoon een TB1400/266 kunnen kopen en erin stoppen?

• Le_Freak !
Op de tweakers stand vertelde ze mij dat het niet kan (stabiel) en dat er andere problemen kunnen onstaan. :?

*ps. en ja ik heb het nieuwste bios

Specs

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 10:56 schreef hkersting het volgende:

[..]

Dus jij hebt een KT7 bord met een 266MHz tbird erin? en alles werkt? Dus ik zou ook gewoon een TB1400/266 kunnen kopen en erin stoppen?
Als je een klein beetje geluk hebt ja.

Ik raad je aan die nieuwe 64 BIOS en een TB1200 of 1333 FSB 266 te nemen. En de BIOS instellen met de 'Fail Safe Defaults', daarna de AGPx4 uizetten en de UDMA voor de harde schijven weer aanzetten. Mazzls ;)

• Blue-Bird
Op zondag 25 november 2001 11:14 schreef Hooi het volgende:

[..]

Als je een klein beetje geluk hebt ja.

Ik raad je aan die nieuwe 64 BIOS en een TB1200 of 1333 FSB 266 te nemen. En de BIOS instellen met de 'Fail Safe Defaults', daarna de AGPx4 uizetten en de UDMA voor de harde schijven weer aanzetten. Mazzls ;)
Ik heb nu de 3R bios erop zitten. Daarin heb je een multiplier van 12 of van 12 or above. Zit er in die 64 bios dan weer een multiplier met 13?

Verwijderd

Nee,
12->above is de 13x multi. Altijd al geweest. De 12,5 bestaat niet voor een TB CPU, alleen een XP kent die.
Wordt dus altijd een 13x.

//edit
PS probeer dus niet de TB1400/133 in te stellen. Dit bord kan niet op 133 FSB, daarmee loopt de boel vast :)
(Hij staat wel in de BIOS, maar dat is voor KT7A plankjes.)

Verwijderd

Heb jullie verhaal gevolgd omdat ik zelf problemen heb om m'n 1200/266 ook echt op 1200 te krijgen.
Heb ook een KT7 en krijg hem met 64 Flash toch niet hoger dan 900, anders pak hij de muis niet bij Win 98 Sec startup)
|:(

Ik heb de |::: van L1 van m'n 1200 ook al doorverbonden, want die was open.

Heb de bios instellingen gevolgd zoals genoemd, fail save default, AGPx4 stond al uit en UDMA voor HDD heb ik alleen niet kunnen vinden dus weet niet of die aan staat.

Ik kan nu nog even snel op de motor naar Norrod rijden om hem weer in te leveren, of hebben jullie nog een idee wat ik zou kunnen proberen!?

Verwijderd

Gewoon op 12x100 instellen in de BIOS, als de L1 bruggen eenmaal gesloten zijn.

Voor meer info, lees [topic=324186/1/50] ;)

Verwijderd

Zoals ik al zei, loopt hij dan in de start-up vast :r
om precies te zijn na windows scherm op het zwarte scherm met muis pijltje.

Erg irri om iedereen met succes stories te lezen en dat ik met een 1200@900 zit... |:(

Denk dat ik hem maar weer weg ga doen en m'n Duron 700 ga overclocken ofzo.

• Blue-Bird
Dan kan ik dus eik net zo goed een Tbird 1300MHz 200mhz fsb kopen :)
Dan is er geen mogelijkheid om te gaan overklokken via de multiplier?

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 20:19 schreef hkersting het volgende:
Dan kan ik dus eik net zo goed een Tbird 1300MHz 200mhz fsb kopen :)
Dan is er geen mogelijkheid om te gaan overklokken via de multiplier?
Mhh.....
Een TB1200/1333 FSB 266 is gewoon goedkoper dan een zelfde met FSB 200. En dit is een AYHJA-Y core, die kan ik nog een flink eind verder pesten op een KT133A bord dat al ligt te wachten.. ;)

//edit
Oeps, nee de hoogste multi voor een TBird is 13, helaas.

Die 14x kun je theoretisch wel maken, door de L1 bruggen te openen, en de L6 bruggen te openen/sluiten met de hand voor een mutli van 5x, dat is nog wel uit te zoeken. De vraag is echter hoe je de andere "Mhz" bruggen moet zetten voor 1400 Mhz voor FSB200, de L3 en L4. Dat weet bijna niemand..

Verwijderd

Als ik jullie moet geloven is de 12above multiplier gelijk aan 13x. Bij mij geeft na instelling van 12above * 110 is de bios, diverse proggies in windows melding van 12.5 * 115. Ik snap hier dus geen hout van.

Ik gebruik overigens biosversie 3R.

• Le_Freak !
Ik heb op de HCC een Thunderbird 1300 Mhz gekocht die draait op een FSB van 100, kan iemand me vertellen of en hoe ik deze kan overklokken naar 1400 :?

1400 is ook het maximale wat mijn mobo ondersteund. (Abit KT7-Raid.

Thankx

Specs

Verwijderd

Lees maar goed wat er hier boven staat. Sisoft Sandra laat als één van de weinigen automatisch meteen de multiplier correct zien, in de "CPU & BIOS Information" module.

En met de nieuwere versie van WCPUID vraagt het programma welke multiplier je hebt. De meeste programma's maken dezelfde fout als de oudere BIOS versies overigens, de 13 x 100 multiplier wordt verkeerd herkend, dus als een 12,5 x 104.

Voor de 1400 vraag op een KT7-RAID :
13 x 101 'plus' 6 geeft precies 1400 Mhz, maar dat is alleen stabiel bij BIOS versie 64

Kleine uitleg :
Als je met die BIOS in het "Softmenu III" de FSB niet op 100, maar op 101 zet, krijg je 101,69 Mhz. Dan tel je er met de "Plus" instelling 6 bij op. Zo krijg je 107,69 x 13 = 1400 Mhz ;)

• Le_Freak !
Hooi ik heb nog wat vraagjes:

1.volgens dit plaatje:http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/8#8
hoef ik alleen de L1 bruggen te verbinden.

Maar ik vraag me af of dat alles is wat ik op de processor moet doen :?

Het rare is dat ik mijn 1300 graag op 1400 zie lopen, wat ook kan met de laatste bios van Abit maar eigenlijk heb ik er weinig verstand van.
Die 1300 heb ik hier voor me liggen, en wil ik er eigenlijk pas in doen als datgene wat nodig is op die processor gedaan is.

Vandaar mijn vraag of ik ALLEEN al die L1 bruggetjes moet verbinden en de rest via het bios kan doen.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelgd heb en dat je me kunt helpen hiermee.

Le_Freak ! :)

Specs

• Le_Freak !
Sorry, ging iets verkeerd.

Specs

• Theswitch
  • Laatst online: 20:53
Heb zelf ook de hele beurs afgezocht naar zo'n 1.4 FSB200. Niemand had 'm, 1200 was 't hoogste wat ik zaterdagmiddag heb kunnen vinden (niet gekocht.). Bij Jin computers vertelden ze me dat de 1.4FSB2000 officieel niet in europa uit is. Wat ze hadden was import door vage chinezen.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 10:37 schreef Le_Freak ! het volgende:
Hooi ik heb nog wat vraagjes:

1.volgens dit plaatje:http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/8#8
hoef ik alleen de L1 bruggen te verbinden.

Maar ik vraag me af of dat alles is wat ik op de processor moet doen :?

Het rare is dat ik mijn 1300 graag op 1400 zie lopen, wat ook kan met de laatste bios van Abit maar eigenlijk heb ik er weinig verstand van.
Die 1300 heb ik hier voor me liggen, en wil ik er eigenlijk pas in doen als datgene wat nodig is op die processor gedaan is.

Vandaar mijn vraag of ik ALLEEN al die L1 bruggetjes moet verbinden en de rest via het bios kan doen.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelgd heb en dat je me kunt helpen hiermee.

Le_Freak ! :)
Chic hoor.. ;)

Umhhzzz..
Eerst maar even het belangrijkste voorop.
Om met de hand over te kunnen klokken, moeten inderdaad alleen de L1 bruggen gesloten zijn. ;)

Echter, de 1400 instelling in de BIOS versie 64 werkt niet met een KT7-RAID bord, omdat het een 133Mhz FSB instelling is.

Dat gaat alleen op een KT7A(-RAID) goed, omdat je een KT133A chipset nodig hebt voor die 133Mhz FSB. Ze hebben dezelfde versie BIOS voor al de KT7 serie borden.
( Uitgezonderd de 1.3 revisie, die geschikt is voor de Athlon XP. )

Als je die instelling op een KT7-RAID doet, zit de boel vast met een zwart scherm, en moet je de PC van de stroom afhalen. Dan 30 seconden wachten, nog een keer opstarten, weer vast. Dan weer de stroom eraf en met insert ingedrukt opstarten om de CPU defaults te laden. Believe me, dat heb ik allang geprobeerd .. :)

Ik weet niet of die TB1300 van jou de L1 bruggen open of gesloten heeft, vrijwel alle TBirds 1200 en hoger voor FSB 266 hebben ze gesloten vanaf de fabriek.

De TB1400/200 heeft ze open, omdat anders de 14x multiplier niet werkt. Van de TB1300/200 weet ik het dus niet.

Verwijderd

Ok dit is misschien een frustrerende reply om te lezen na alle uitleg van jullie, maar sommige posts zijn echt ingewikkeld. Welke tb 1,2/1,3/1,4 kan nu op een KT7 zonder er verder iets aan te knutselen?

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Bij dit topic aansluitend, volgens mij kan dat wel,
mijn TB800 wil niet op een multiplyer lager dan 7. Dan heb ik geen beeld meer. multiplyer hoger dan 9 heb ik nog niet geprobeerd.
Want in het bios kun je de FSB snelheid instellen tot iets van 178 mhz. Dus ik wilde 136 MHz met een lage multiplyer.
weet iemand waar dit rare verschijnsel door komt?
mijn processor wil gewoon niet op een lagere snelheid lopen. lijkt me toch best wel raar.

Verwijderd

Strawberry->
Elke FSB 200 Duron/Tbird

Buggle-<
Wat kan volgens jou wel... ?
Op een KT7 (niet A) kun je geen FSB 133 draaien, dat haalt de chipset niet.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 11:50 schreef Hooi het volgende:
Strawberry->
Elke FSB 200 Duron/Tbird
Bedankt, da's duidelijke taal :)
Ik ga de maar eens de AMD Athlon Thunderbird 1400 (200 MHz FSB) aanschaffen.

• Theswitch
Op maandag 26 november 2001 11:52 schreef strawberry het volgende:

Ik ga de maar eens de AMD Athlon Thunderbird 1400 (200 MHz FSB) aanschaffen.
Als jij weet waar, zeg dat ff :)

Verwijderd

Yep,
niemand schijnt die nog te leveren...

Verwijderd

Ik zie hem volop staan in de pricewatch, daar moet ik dus niet vanuit gaan? Is de 1,2 nog makkelijk te verkrijgen?

Verwijderd

Nope,
alleen Bolderhardware staat er nog bij, en die heeft hem niet meer op de website staan in het assortiment.

• Le_Freak !
Geloof me die zijn niet te vinden :(

Ik heb reeds alle zaken die in de pricewatch staan afgebeld net als een aantal pricewatch.com sites.

Maar eh......ik zit nu even op die Thunderbird 1300 te kijken en zie dat er vier streepjes staan waarbij ik kan zien dat de eerste drie zeker dicht zijn de vierde lijkt open te zijn (kan ik noet zo goed zien omdat het een beetje slecht te zien is)

Wat moet ik nou doen Hooi :? die vierde zo ie zo verbinden met een potloodstreepje :?

En dan :?

Of moet ik hem gewoon zo laten

Please help me :) :)

Mail me anders even op j.sixone@quicknet.nl ;)

Specs

Verwijderd

Uhh pfffhhh..
Heb je geen vergrootglas ergens dan, of de leesbril van je pa of ma...?
Die L1 brug is altijd met alle vier de bruggen dicht of open, en ik vermoed dat ze eigenlijk gewoon dicht zijn.

• Theswitch
Kunnen we geen 1200 kopen dan dan de L6 (?) bruggen aanpassen zodat ie een 1400 is?

• Le_Freak !
Op maandag 26 november 2001 12:12 schreef Hooi het volgende:
Uhh pfffhhh..
Heb je geen vergrootglas ergens dan, of de leesbril van je pa of ma...?
Die L1 brug is altijd met alle vier de bruggen dicht of open, en ik vermoed dat ze eigenlijk gewoon dicht zijn.
Tja....ik heb echt goede ogen maar het lijkt erop dat de laatste open is.
Er heeft al een keer van die zilverachtige koelpasta opgezeten om hem te testen en waarschijnlijk is tijdens het weghalen van dat spul zijdelings met een tissue eroverheen gegaan.
Begrijp me niet verkeerd het ziet er verder schoon uit maar je kunt zien dat er heeeeel lichtjes wat vegen over zitten.

Maar als jij zegt dat ze OF open staan OF dicht kan ik dan niet gewoon voor de zekerheid die laatste verbinden :?
Of zeg ik nou rare dingen Hooi ?

Of moet ik deze er gewoon inzetten en dan via biosinstellingen de fsb iets verhogen )103 bv. en de multiplier up pushen ? ?

Je leest het wel he hooi :D ik wil wat maar weet niet precies hoe ?

Toch hoop ik dat je me verder wilt helpen.

Specs

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 12:15 schreef Theswitch het volgende:
Kunnen we geen 1200 kopen dan dan de L6 (?) bruggen aanpassen zodat ie een 1400 is?
De bruggen verbreken is niet zo makkelijk te doen. L1 moet dus open zijn. Wat stel je dan in bij de kloksnelheid bruggen L3 en L4. Dat is namelijk de vraag..

• Theswitch
op http://www.tomshardware.com/cpu/00q3/000711/amd-04.html
staat b.v. zo'n guide.

Als we nu weten wat de TB1400 settings zijn, kunnen we b.v. 1 kopen die alleen maar "minder" bridges heeft, waar je dan alleen voor hoeft bij te tekenen

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 12:29 schreef Le_Freak ! het volgende:

[..]

Of moet ik deze er gewoon inzetten en dan via biosinstellingen de fsb iets verhogen )103 bv. en de multiplier up pushen ? ?
Dat denk ik wel ja.

Kijk, hier is een plaatje van de bruggen. Tel je misschien dat losse stipje mee als een brug, dat tussen de tekst "L1" en de vier bruggen (de dubbele stippen) zit ?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hooi/bruggen.jpg

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 12:35 schreef Theswitch het volgende:
op http://www.tomshardware.com/cpu/00q3/000711/amd-04.html
staat b.v. zo'n guide.

Als we nu weten wat de TB1400 settings zijn, kunnen we b.v. 1 kopen die alleen maar "minder" bridges heeft, waar je dan alleen voor hoeft bij te tekenen
Daar staan geen settings voor 1400 Mhz bij.

Sterker nog, dit was geloof ik nog uit de tijd dat de snelste Tbird 800 Mhz was... ;)

• Theswitch
Op maandag 26 november 2001 12:45 schreef Hooi het volgende:

[..]

Daar staan geen settings voor 1400 Mhz bij.

Sterker nog, dit was geloof ik nog uit de tijd dat de snelste Tbird 800 Mhz was... ;)
Daarom, wie weet wat de L3/L4/L6 instellingen zijn voor een TB 1400???? Dan kunnen we vergelijken he!

• Le_Freak !
Op maandag 26 november 2001 12:43 schreef Hooi het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja.

Kijk, hier is een plaatje van de bruggen. Tel je misschien dat losse stipje mee als een brug, dat tussen de tekst "L1" en de vier bruggen (de dubbele stippen) zit ?

[afbeelding]
Zoals het er bij jou uitziet zie je echt dat ze alle vier open zijn.

Misschien is het bij mijn vierde streepje van de L1 brug een beetje vervaagt.
Maar kan ik die dan niet gewoon voor de zekerheid even met een potloodje verbinden. (volgens mij hoort ie gewoon dicht te zijn als jij zegt dat ze OF alle vier open OF alle vier dicht horen te zijn.)

En als ze alle vier dicht zijn wat moet ik dan doen ?

Kan ik dan bv. meer als dat ik hem er nu gewoon inzet en dan met de fsb en de multiplier ga tweaken ?

Specs

Verwijderd

? Is dat ding nu met potlood unlocked of van de fabriek al geleverd met doorverbonden L1 bruggen ??

Dat namelijk die goudcontacten vervagen lijkt me sterk. Maak ze anders eerst goed schoon en kijk nog eens. Als drie van de vier L1 bruggen gesloten zijn in plaats van allemaal, werkt die CPU toch niet goed.

Ze moeten echt alle vier dicht of open zijn.

. : : : :

of

. | | | |

Verwijderd

ik heb heb ook een KT7 mobo en wil ook een 1,2 of 1,3 ghz proc. aangeschaffen, nu heb ik een 900 mhz.
Maar is de snelheidwinst een beetje te merken in spellen?
wat denken jullie ? doorsparen voor een XP of kopen?

• Le_Freak !
Op maandag 26 november 2001 13:16 schreef Hooi het volgende:
? Is dat ding nu met potlood unlocked of van de fabriek al geleverd met doorverbonden L1 bruggen ??

Dat namelijk die goudcontacten vervagen lijkt me sterk. Maak ze anders eerst goed schoon en kijk nog eens. Als drie van de vier L1 bruggen gesloten zijn in plaats van allemaal, werkt die CPU toch niet goed.

Ze moeten echt alle vier dicht of open zijn.

. : : : :

of

. | | | |
ga ik even doen, momentje :)

Specs

• Le_Freak !
Nou ik heb ze schoon gemaakt, en ik weet nu zeker dat de eerste drie verbonden zijn en de laatste niet.

Als ik daarentegen een brug bekijk waarvan ik duidelijk kan zien dat het twee stippen zijn dan zie ik wel verschil met die laatste in L1.

Kortom, volgens mij hoort ie gewoon verbonden te zijn.
(Kan het eventueel kwaad als we ervan uit gaan dat ie verbonden is terwijl dat niet het geval is :? )

Kijk bij die andere twee zie ik echt gewoon twee stippen zoals jij liet zien.
En bij die laatste van L1 waar we het over hebben lijkt hij op 3/4 onderbroken te zijn.

Ik weet dat je dit niet wilt horen maar meer kan ik er ook niet van maken :?

Wat zal ik doen ?

Specs

Verwijderd

Het lijkt me toch echt een optisch bedrog hoor, je kunt het alleen goed zien met een vergrootglas is mijn ervaring.

Je kunt gewoon die brug inkleuren als je zeker van je zaak bent. No Problemo. Als je maar netjes kleurt :)

• Le_Freak !
En dan ? wat kan ik dan het beste doen ?

Specs

• Le_Freak !
Nog even 1 vraag met wat voor pen of potlood kan ik het beste die brug verbinden ? ?

Specs

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Zacht potlood..

(maar gewoon HB gaat meestal ook al goed!)

• Le_Freak !
Thankx !

Specs

Verwijderd

Een HB vulpotlood gaat hier altijd het best.

• Le_Freak !
Nou hij zit erin hoor !

Draait als een zonnetje :)

Nu nog even wat proberen te overklokken.

Specs

• Le_Freak !
[update]

Ook dat is gelukt :)

Hij heeft nu de hele nacht aangestaan en draait stabiel op 1400 Mhz. :) :)

*ps.Ik heb nu dus een Thunderbird 1000Mhz te koop voor 150,-
(inclusief cooler)

die nooit overgeklokt is geweest en het altijd doet.

Dus wie interesse heeft :)

Specs

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 00:41 schreef Le_Freak ! het volgende:
Nou hij zit erin hoor !

Draait als een zonnetje :)

Nu nog even wat proberen te overklokken.
Proficiat, en gefeliciflapstaart !! ;)
Pagina: 1