Gelzezen in de C'T van december en gezien op de duitse C'T site:
"Gainward kündigt etwa die GeForce2 Ti XP/500 an, für die der Hersteller dank speziellem Platinen-Layout und schnellen 4-ns-Speicherchips sogar den sicheren Betrieb mit 270/250 MHz garantiert. Das Produkt verfügt zudem über Video-Ein- und -Ausgang sowie eine Video-Editing-Software und soll für unter 400 Mark in den Handel kommen."
Bij ALTERNATE Duitsland gevonden voor scherpe prijs:
GeForce2 Ti/500 XP
(Retail, ViVo, Golden Sample) 64 MB SDRAM-DDR GeForce2 Ti AGP 399.00 DM
204.01 EUR
Mijn vraag... heeft iemand 'm al , wat zijn de bevindingen, of indien er slechts nog gespeculeerd kan worden (ivm met niet te krijgen), hoe zal de kaart zijn (...2D kwaliteit, ViVo werking etc... tov bv een Ati7500 etc, etc...).
Tevens wel een aantrekkelijk prijsje lijkt mij...
Waar blijft dat ding voor de Nederlandse markt ???
"Gainward kündigt etwa die GeForce2 Ti XP/500 an, für die der Hersteller dank speziellem Platinen-Layout und schnellen 4-ns-Speicherchips sogar den sicheren Betrieb mit 270/250 MHz garantiert. Das Produkt verfügt zudem über Video-Ein- und -Ausgang sowie eine Video-Editing-Software und soll für unter 400 Mark in den Handel kommen."
Bij ALTERNATE Duitsland gevonden voor scherpe prijs:
GeForce2 Ti/500 XP
(Retail, ViVo, Golden Sample) 64 MB SDRAM-DDR GeForce2 Ti AGP 399.00 DM
204.01 EUR
Mijn vraag... heeft iemand 'm al , wat zijn de bevindingen, of indien er slechts nog gespeculeerd kan worden (ivm met niet te krijgen), hoe zal de kaart zijn (...2D kwaliteit, ViVo werking etc... tov bv een Ati7500 etc, etc...).
Tevens wel een aantrekkelijk prijsje lijkt mij...
Waar blijft dat ding voor de Nederlandse markt ???