Toon posts:

Brightness TrusT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiesmorgens, :z

Ik ben een trotse bezitter van een Trust precision viewer 15" :7. Echter in me oude systeem, die uitgerust was met een TNT2 M64, kreeg ik altijd erg donker beeld. Ik d8 dat dit de video kaart moest zijn. Maar vorige week heb ik een nieuw mobo en video kaart gehaald "geforce 2" en het probleem doet zich nog steeds voor :r
Ik moet in de detenator drivers de brightness redelijk ver omhoog knallen en dan nog pakt ie in sommige spellen dat niet en is het redelijk zwart voor m'n oogjes }:O Dus ik denk download de drivers van me monitor van http://www.trust.com, laten ze nou net mijn precision viewer 15" overslaan! Iemand enig idee waar ik deze driver zou kunnen downloaden en of dit uberhaupt het probleem is?! :?

Bij voorbaat dank!
>:) >:) >:) >:) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Ik Schup Ffiez Naar boven (8>

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 00:36

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Ik weet niet hoe oud je monitor is, maar na een bepaalde tijd aan gestaan te hebben verliest dat spul dat achter tegen dat glas van je beeldscherm zit het vermogen om op te lichten, bij goedkopere monitoren eerder dan bij duurdere.
Dat wil zeggen dat je naarmate de monitor ouder wordt de brightness steeds omhoog moet zetten.