k heb dus een nieuw syusteem in elkaar gezet!
Pentium 4, 1,5 Ghz
Shuttle AV40R p4x266 DDR
768 mb DDR(3 x 256 mb)
Geforce TI 64 mb Deluxe
Maxtor D740X-6L ATA-133 (40 gb)
Samsung Syncmaster 151s 15" TFT Flatscreen
cordless desktop, pioneer dvd, webcam.....enz
toen heb ik alle nieuwste drivers gedownload ! maar nu heb ik in quake en in de demo in 3d mark 2001 allemaal rare strepen in mn beeld, die telkens komen en gaan! k heb elke resolutie geprobeerd ! en alle drivers geprobeerd, niks helpt, die TFT heeft een responstijd van 25 ms.
in 3d mark 2001 heb ik een score van 3665 en dat is vrij laag voor dat systeem geloof ik ! de spellen gaan overigens wel erg soepel! het zijn alleen die rare lijntjes door het beeld die irritant zijn ! k weet echt niet waar het aan ligt!
helppppppppppppppppppppp
weet iemand misschien waar het aan ligt !
pleassss help me
Pentium 4, 1,5 Ghz
Shuttle AV40R p4x266 DDR
768 mb DDR(3 x 256 mb)
Geforce TI 64 mb Deluxe
Maxtor D740X-6L ATA-133 (40 gb)
Samsung Syncmaster 151s 15" TFT Flatscreen
cordless desktop, pioneer dvd, webcam.....enz
toen heb ik alle nieuwste drivers gedownload ! maar nu heb ik in quake en in de demo in 3d mark 2001 allemaal rare strepen in mn beeld, die telkens komen en gaan! k heb elke resolutie geprobeerd ! en alle drivers geprobeerd, niks helpt, die TFT heeft een responstijd van 25 ms.
in 3d mark 2001 heb ik een score van 3665 en dat is vrij laag voor dat systeem geloof ik ! de spellen gaan overigens wel erg soepel! het zijn alleen die rare lijntjes door het beeld die irritant zijn ! k weet echt niet waar het aan ligt!
helppppppppppppppppppppp
weet iemand misschien waar het aan ligt !
pleassss help me