Toon posts:

logitech toetsenbord los verkrijbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje terug zo'n logitech draadloze optische muis gekocht.

Nu verkopen ze ineen overal sets met zo'n muis en een toetsen bord (logitech cordless desktop)

Ik vraag me af of je zo'n toetsenbord ook los kan kopen en waar.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb ook die cordless muis ook, en dat toetsenbord is draadloos niet los te koop. Maar met draadje is-ie wel verkrijgbaar. Maar dan gewoon grijs. Exact dezelfde functionaliteit, behalve het cordlesse dan. En niet zwart.

Zie mijn specs en logitech site voor de producten. Wat daar niet opstaat is ook niet verkrijgbaar ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
maar ik wil zonder draad, misschien een ander merk? anders is dit toetsenbord wat ik nu heb goed genoeg.... en lekker klein

• JvS
  • Laatst online: 08:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, er zijn wel andere merken die zonder draad hebben, maar ik heb dit toetsenbord gekocht omdat ik de play en doorspoelknoppen echt superchill vind (winamp) en ook die scrollknop op de linkerkant is echt superrelaxed :).

Draadloos vind ik bij toetsenborden geen issue. De aanslag (hoe die voelt) en de mogelijkheden wel dus!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-03 00:13

klaaz

it's me!

Ik heb het cordless optical setje nu vanaf juli. De A toets begint al aardig te slijten :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er toch aan te denken die cordless desktop te gaan kopen en dan verpats ik die losse muis gewoon voor 100 piek :)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/pricewatch/5210
hier verkopen ze alleen het toetsenbord van de cordless desktop van logitech, heb je hier wat aan?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Het is me niet helemaal duidelijk op die sites. Ik heb een mailtje gestuurd naar Bolderhardware.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Het Logitech draadloze toetsenbord wordt wel degelijk los verkocht!

Hij kost bij de Office Centre iets van Fl.69,- ex. BTW!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gaat dat dan wel?
Want in de ontvanger van cordless desktop zitten ledjes voor caps-lock en die ongein. Die heb je dan niet. (maakt eigenlijk ook niets uit)

• Sick Nick
  • Laatst online: 13-03 13:59

Sick Nick

Drop the top!

Logitech ontvangers zijn universeel (voor hun producten dan he) :)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij kan je alleen maar die witte los kopen van logitech...

Geachte Hugo

Helaas kunnen wij u daar niet aan helpen.

Met vriendelijke groet,
( : +31 (0) 10-4450640
( : +31 (0) 10-4450644
* ; sales@hardware.nl
internet; www.hardware.nl

Bolderhardware B.V. is een dochteronderneming van Bolder Holding B.V & Zoutendijk Management B.V.

-----Original Message-----
From: hugo [mailto:hugo=======@hccnet.nl]
Posted At: Sunday, November 25, 2001 1:20 PM
Posted To: Sales
Conversation: Logitech toetsenbord
Subject: Logitech toetsenbord

Hallo,

Ik heb een Logitesh cordless optical mouse. Nu wil ik graag ook dat bijbehorende zwarte, draadloze toetsenbord kopen.

Kan dat bij jullie? En wat kost dat dan?

Groetjes,

Hugo Mastenbroek

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 17:06
Vanwaar de behoefte aan een draadloos toetsenbord...?

dat snap ik niet helemaal...

bij een muis kan ik het begrijpen, dan kan je daar nog eens wilde bewegingen mee maken >:) ... maar je toetsenbord staat meestal toch direct ergens bij je monitor... als je veel verder gaat zitten met zo'n losse zie je niet meer wat je typt...

heb zelf een logitech optische muis, met draad en zo'n logitech internet toetenbordje, met draad, ben er erg tevreden over...
toetsaanslag bij logitech is goed, soepel... kan je van andere borden niet altijd zeggen...

bij mij is het overigens de spatiebalk die langzaam zijn relief verliest *D

Leeg - Sinds 20180907

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
ze verkopen wel die Logitech draadloos toetsenbord los!, ga eens langs Office Centre(wel pasje nodig voor toegang :) )

• Gash
Op maandag 26 november 2001 23:17 schreef Kev0867 het volgende:
ze verkopen wel die Logitech draadloos toetsenbord los!, ga eens langs Office Centre(wel pasje nodig voor toegang :) )
Pfff.....volgens mij was ik met deze tip al ruim een dag eerder gekomen..... :)

Verwijderd

Topicstarter
office centre, okee, dat zal ik gaan checken.

Ik wil dat ding graag hebben. Gewoon omdat ie mooi is en draadloos.

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op maandag 26 november 2001 23:10 schreef Chillz het volgende:
Vanwaar de behoefte aan een draadloos toetsenbord...?
dat snap ik niet helemaal...
bij een muis kan ik het begrijpen, dan kan je daar nog eens wilde bewegingen mee maken >:) ... maar je toetsenbord staat meestal toch direct ergens bij je monitor... als je veel verder gaat zitten met zo'n losse zie je niet meer wat je typt...
Het is een draadje minder (en bij mij staat de kast op de vloer, en het toetsenbord op het bureau. De afstand is zodanig groot dat het toetsenbord meestal 's nachts door de kabel teruggetrokken word naar de achterrand van het bureau :)). En je kunt hem meenemen naar je bed en je PC vanaf daar besturen, dan gaat het vooral om bv je Divxjes en DVDs enzo kijken en besturen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
Op maandag 26 november 2001 23:29 schreef Gash het volgende:

[..]

hehe niet gezien... :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 23:29 schreef Gash het volgende:

[..]

Heel aardig van je. Leuk als je zo'n pasje hebt maar ik dacht we kijken even of er geen andere plekken zijn waar dat kan want ik heb geen pasje van oc. Hoe dat daar werkt weet ik niet. Het lijkt me, gezien de website, niet mogelijk om daar zonder ingeschreven bij de kvk iets te kopen. Of is dat niet zo?

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
ik heb hier ook lang naar gezocht. het enige wat ik toen kon vinden was zo'n infarood BTC'tje dus heb maar de hele set gekocht

• Mastermind
  • Laatst online: 05-03 19:13
Ik heb nog wel zo'n draadloze liggen, kopen?
Irritant ding, je kunt niet eens lekker snel typen want dan begint 'ie te piepen.

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op dinsdag 27 november 2001 10:29 schreef Dafunk het volgende:
Heel aardig van je. Leuk als je zo'n pasje hebt maar ik dacht we kijken even of er geen andere plekken zijn waar dat kan want ik heb geen pasje van oc. Hoe dat daar werkt weet ik niet. Het lijkt me, gezien de website, niet mogelijk om daar zonder ingeschreven bij de kvk iets te kopen. Of is dat niet zo?
Ken je niemand in je kennissenkring met een OC pas? Iemand met eigen bedrijf of die van de zaak een OC pas tot z'n beschikking heeft.
Dacht dat iedereen wel via via iemand kende met OC en/of Makro pas :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op zondag 25 november 2001 13:20 schreef Gash het volgende:
Het Logitech draadloze toetsenbord wordt wel degelijk los verkocht!

Hij kost bij de Office Centre iets van Fl.69,- ex. BTW!
Is het de zwarte versie ???

Zojaa weet iemand de site ervan?
TRouwens ik heb alleen een makro/sligro pas >:)

• Gash
Op dinsdag 27 november 2001 13:34 schreef BOMBER het volgende:

[..]

Is het de zwarte versie ???

Zojaa weet iemand de site ervan?
TRouwens ik heb alleen een makro/sligro pas >:)
De zwarte versie van Logitech is volgens mij nergens los te koop. Bij de office centre is het dus ook een witte (uiteraard inclusief de ontvanger voor bij de PC...)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij natuurlijk om zo'n mooie zwarte... Eventueel een ander merk maar dan moet ie wel mooi zijn.

Draadloos is ook heel erg belangrijk. Ik heb dus ook mijn pc op de grond staan en die draad trekt mijn toetsenbord steeds terug. Ook wil ik zo min mogelijk draden in de pc, gezien mijn usb hub achter op mijn monitor (LG 795 flatron FT plus)

Daarbij komt dat het een gadget is ;)
En ik ken niemand met zo'n pas, geloof ik.
Die multimedia knopjes interesseren mij niet omdat ik mp3 tjes luister via mijn pc in de woonkamer.

Snel typen kan ik trouwens niet.

Die van jou wil ik wel kopen AMDD.

Maar dan komt de vraag, werkt dat dan zeker met mijn ontvanger?

Ik had voordat ik deze topic plaatste al wat vooronderzoek verricht maar kwam er niet uit.

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Op zondag 25 november 2001 06:16 schreef JvS het volgende:
Mjah, er zijn wel andere merken die zonder draad hebben, maar ik heb dit toetsenbord gekocht omdat ik de play en doorspoelknoppen echt superchill vind (winamp) en ook die scrollknop op de linkerkant is echt superrelaxed :).

Draadloos vind ik bij toetsenborden geen issue. De aanslag (hoe die voelt) en de mogelijkheden wel dus!
Ik krijg een dezer dagen het Logitech Internet Navigator keyboard...dat is dezelfde als bij die cordless desktop optical, alleen dan met draad en in het wit...ik heb er btw op de HCC wel naar gezocht, maar ze hadden hem zaterdag echt NERGENS meer. Ik had nog even gevraagd of ik er bij die logitech stand 1 mee kon nemen, maar nee ;)

• Gash
Ik zou dan voor een Silitek SK7100 gaan. Dat is een echt mooi zwart infrarood toetsenbord met een klein ''joystickje' die de muis vervangt.

Het toetsenbord lijkt veel op die van een laptop. Wanneer je heel veel moet typen misschien niet zo lekker maar voor de 'heb' is 'ie heel erg geinig.....

Op onze site nog iets van Fl.100,- maar dat kan voordeliger: wanneer je interesse hebt moet je maar even emailen! :)
Pagina: 1