Toon posts:

PriceWatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kunne de mensen die zo leuk die pricewatch invullens eens opletten op het verschil tussen de athlon MP en de athlon XP
ik heb al een hoop XP prijzen zien verschijnen bij de MP's

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zou jij dan de volgende keer willen opletten waar je dit post? Dit hoort in [LA] !

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

Exirion

Gadgetfetisjist

*schop* -> [LA] :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:46
Ja ik zie d'r regelmatig meldingen van langskomen :( Sommige bedrijven voeren zelf hun prijzen in d.m.v. een script, dus het kan zijn dat fout ingevoerde prijzen van sommige bedrijven steeds terugkomen, daar moet ik dan weer ff melding van doen aan t desbetreffende bedrijf en dat schiet er af en toe wel es bij in.. maar onoplettende users komt ook wel es voor hoor :) Ik let er zelf wel goed op hoor (en ik voer zelf ook aardig wat prijzen in)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 25 november 2001 03:16 schreef Exirion het volgende:
*schop* -> [LA] :)
Boefje! Dit hoor in [tff]

move > [forum=43] dus :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Uit de [LA]FAQ:
Aangezien Lieve Adjes er is om meldingen te doen met betrekking tot GoT, is er voor Tweakers.net een apart forum aangemaakt waar je zaken betreffende Tweakers.net kwijt kunt. Dus daar hoort alles met betrekking tot Tweakers.net. (Pricewatch/V&A/newsposts/shopsurvey zaken, etc.)
:? Nu weet ik het niet meer! Leg uit.. Alleen maar door deze zin:
...Ja ik zie d'r regelmatig meldingen van langskomen Sommige bedrijven voeren zelf hun prijzen in d.m.v. een script..
Vraagje: waar blijft de FAQ m.b.t. de TFF? :7

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

Op zondag 25 november 2001 03:32 schreef Merely het volgende:
:? Nu weet ik het niet meer! Leg uit.. Alleen maar door deze zin:
[Ja ik zie d'r regelmatig meldingen van langskomen Sommige bedrijven voeren zelf hun prijzen in d.m.v. een script..]

Vraagje: waar blijft de FAQ m.b.t. de TFF? :7
Die zin:

Voor de pricewatch is een nieuwe functionaliteit geintroduceerd, die inhoudt dat een winkel een database-dump kan laten inlezen door ons, hierdoor hoeft niet alles met de hand ingevoerd te worden en zullen de prijzen veel vaker correct zijn. Er zijn echter nog niet zo veel winkels die het gebruiken op het moment (ik schat nu een stuk of 7)...

Is dat een redelijk antwoord?

Bericht hierboven

Pagina: 1