Toon posts:

Pentium4 systemen, hier neer zetten!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik ben allen benieuwd wie een Intel Pentium 4 bak heeft, op welke snelheid , hoever overgeklokt ze zijn en bevalt het eigenlijk?

Nou ik ben er nu momenteel 1 in elkaar aan het zetten : Een Intel Pentium 4 1.7Ghz S423 , ASUS P4T en 2 x 128 MB PC-800 van Samsung, die P4 is voor mij alleen om uit te proberen , maar ik denk dat het wel bevalt.

De P4 is me derde Bak nu, Ik heb al een Dual P3 EB 1Ghz en een uni AMD 1.2 Ghz en die 2 bevallen me prima, ik ben benieuwd wat de P4 er van maakt, het beste om er achter te komen , vind ik, is om het zelf uit te proberen.

Nou nu kijk wat jullie er van denken ... die P4.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Veel van je gevraagde info is te vinden op www.overclockers.com Dus kijk daar eerst eens

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Asus P4B vind ik 3x nix. (i845 chipset met SDRAM)
Heb ik op de zaak in elkaar geflanst voor een thuiskantoor.

Dat mobo kon niet stabiel lopen zonder dat je uitgebreid in het BIOS IRQ ging lopen toewijzen, terwijl volgens de handleiding PCI2 vrij zou moeten zijn en 5 alleen geshared met USB oid.
Liep bovendien (1,5 GHz) voor het gevoel ook niet sneller dan een 733 op TUSL-2C, allebei met 256 MB.

Ik wacht met spanning die SIS 645 af. f 289 op de beurs, ECS P4S5A bij ICtronix.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

[/opsomtopic]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.