Officejet g85 en Grote Beer

Pagina: 1
Acties:

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wij zijn vandaag de gelukkige bezitters van een HP officejet g85 geworden (Naja m'n pa), en ik moet zeggen, super ding. Er zit alleen 1 probleempje aan, we MOETEN gebruik maken van DOS software (Grote Beer), en de printer is wat ook overal staat niet compatible met DOS (niet onze schuld, de systeembeheerder van het werk heeft hem zonder onze medeweten aangeschaft). Maar nu heb ik vaker een printer gehad die eigenlijk niet onder DOS zou werken, maar door een gelijkwaardige printerdriver te gebruiker kregen we de printer dan toch nog aan de gang. Is er iemand die weet met welke printers ? Ik heb de Deskjet gelezen, en geprobeerd, maar dit mocht niet baten...

Zou zonde zijn dit ##&$*$&*$*&$*&$*&$ roelende apparaat terug te moeten geven, ik wil em houden :9

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 22:12
grote beer is troep

gebruiken wij ook op de zaak

gaan eind dit jaar over op exact

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Heb zelf de G85 ook, en volgens mij is die echt niet onder dos aan de praat te krijgen.

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 10:51 schreef Orcie het volgende:
grote beer is troep

gebruiken wij ook op de zaak

gaan eind dit jaar over op exact
Helaas dat exact ook zwaar z**gt. Maare, als je nog een pc'tje in netwerk hebt, kun je die officejet daar op aansluiten. Vervolgens die pc waar gb op draait de lpt poort naar een netwerk que laten toewijzen en vervolgens ook printen.

Verwijderd

Of een jetdirect printserver aanschaffen. Krijgt de printer een ftp waar je je documenten in pleurt die die vervolgens uitprint.