Ik heb wat problemen met mijn ati8500LE, zoals te lezen is in een andere topic: [topic=330543/1/25] ,en dacht ik zal eens voelen hoe heet ie nu eigenlijk wordt. Nou en zo met de hand gevoeld en vergeleken met mijn cpu temp van het koelblok denk ik dat ie tegen de 45/50 graden aanliep. Klopt dat, is dat tegenwoordig normaal (ben overgestapt van een paar voodoo2's)?? Of ligt hier het probleem van mij met de 'storing' door mijn beeld?
ik heb er nog geeneen maar als ik een naam ga verzinnen wordt het denk ik johan
ik denk dat de titel moet zijn
hoe heet wordt jullie ati 8500
ipv
Hoe heet jullie Ati8500?
ik denk dat de titel moet zijn
hoe heet wordt jullie ati 8500
ipv
Hoe heet jullie Ati8500?
Rofl @ Happy... 
Mah goed, GF wordt nog veel heter (kan wel 90 graadjes worden)...
Dus ik denk dat tot de 65graden sowieso geen probleem is..
Mah goed, GF wordt nog veel heter (kan wel 90 graadjes worden)...
Dus ik denk dat tot de 65graden sowieso geen probleem is..
Nee maar ik bedoelde eigenlijk niet echt de gpu maar ook gewoon de geheugen chippies ernaast enzo en het boardje zelf. Die zijn bij mij echt allemaal warm tot heet. Het is gewoon één gloeiende plaat zegmaar in mijn agp port. Ik ben dat niet gewend met die voodoo's. Maar zou die gpu zo heet worden dat ie het hele kaartje opwarmt? (even weggelaten dat de geheugen chippies misschien ook nog wat bijdragen)
PS. En ik wist dat iemand zou reageren zoals de eerste reactie op deze topic. Ik had het ook zo bedoeld om je aandacht te trekken
PS. En ik wist dat iemand zou reageren zoals de eerste reactie op deze topic. Ik had het ook zo bedoeld om je aandacht te trekken
mijn geforceje is ook aardig warm
eerst was hij altijd zo warm dat je hem niet kon aan pakken
en ja die eerste reactie was ook wel te verwachten
eerst was hij altijd zo warm dat je hem niet kon aan pakken
en ja die eerste reactie was ook wel te verwachten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()