Ik heb zowat alles doorgelezen over wat ongeveer met mijn probleem te maken kan hebben maak ik heb gelezen maar niks kwam echt overeen met mijn "probleem"
zal eerst ff mijn configuratie zeggen:
Asus A7V,
Tbird800MHZ,
V710032MB,
SBLive1024,
3COM netwerkkaart,
Quantum FireBall 20GB 7200 rpm UTA100,
640MB PC133MHz Dane Alec RAM (2x256, 1x128),
die extra USB poortjes zijn ook aangesloten.
Heb er nu een dual boot systeem opdraaien met Win2K en WinME voor de games, verschillende updates gedaan met drivers maar geen bios geflashed of dat soort dingen (mwjah daar ga ik niet 1 2 3 aanstaan
)
Mijn HD is Prim Master op de eerste UTA100 controller(de blauwe aansluiting)
Mijn DVD is Prim Master op de eerste UTA33/66 controller (de tweede blauwe aansluiting) en mn brander is Prim Slave op deze zelfde controller.
Nu mijn "grote probleem", beide OS lopen om de haverklap vast! Na zoeken vond ik een IRQ probleem op #10.
Mijn Promise controller wil deze IRQ delen samen met mijn SBLive 1024.
Ik vermoed dat het dit is. Maar wat ik niet snap is dat een Harde schijf controller normaal gesproken op IRQ14 zou moeten zitten, alleen dit is duidelijk niet het geval omdat deze totaal niet word gebruikt op dit moment. Ik hoop namelijk dat als dit IRQ probleem over is mijn systeem een stuk stabieler gaat worden dan dat het nu is, want na soms al een paar minuten loopt dat gare ding vast
Als jullie meer info willen hebben zeg het gerust en ik zoek het op (alles behalve de pincode
)
het systeem is inmiddels al weer een jaartje oud!
Is er iemand die dit op kan lossen?!
alvast bedankt!
zal eerst ff mijn configuratie zeggen:
Asus A7V,
Tbird800MHZ,
V710032MB,
SBLive1024,
3COM netwerkkaart,
Quantum FireBall 20GB 7200 rpm UTA100,
640MB PC133MHz Dane Alec RAM (2x256, 1x128),
die extra USB poortjes zijn ook aangesloten.
Heb er nu een dual boot systeem opdraaien met Win2K en WinME voor de games, verschillende updates gedaan met drivers maar geen bios geflashed of dat soort dingen (mwjah daar ga ik niet 1 2 3 aanstaan
Mijn HD is Prim Master op de eerste UTA100 controller(de blauwe aansluiting)
Mijn DVD is Prim Master op de eerste UTA33/66 controller (de tweede blauwe aansluiting) en mn brander is Prim Slave op deze zelfde controller.
Nu mijn "grote probleem", beide OS lopen om de haverklap vast! Na zoeken vond ik een IRQ probleem op #10.
Mijn Promise controller wil deze IRQ delen samen met mijn SBLive 1024.
Ik vermoed dat het dit is. Maar wat ik niet snap is dat een Harde schijf controller normaal gesproken op IRQ14 zou moeten zitten, alleen dit is duidelijk niet het geval omdat deze totaal niet word gebruikt op dit moment. Ik hoop namelijk dat als dit IRQ probleem over is mijn systeem een stuk stabieler gaat worden dan dat het nu is, want na soms al een paar minuten loopt dat gare ding vast
Als jullie meer info willen hebben zeg het gerust en ik zoek het op (alles behalve de pincode
het systeem is inmiddels al weer een jaartje oud!
Is er iemand die dit op kan lossen?!
alvast bedankt!
>> Democracy is so overrated >>